Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin kotoa oudon puhelimen

Vierailija
18.09.2014 |

Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.

Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.

Kommentit (1050)

Vierailija
441/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinuna alkaisin jo katsella uutta miestä.

Vierailija
442/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:11"]

Minä tekisin niin, että kun mies tulee kotiin pyytäisin sitä istumaan pöydän ääreen ja laittaisin puhelimen pöydälle. Näkisi heti millainen reaktio tulisi mieheltä. 

[/quote]

Mäkin koittaisin tätä. Jos puhelin tosiaan on miehesi ja sivusuhde-tarkoitusta varten hankittu, miehen ensimmäinen reaktio on pelästyminen, kun nostat luurin pöydälle. Reaktio tulee luultavasti niin nopeasti ja voimakkaana, ettei hän kykene sitä peittelemään. Sun ei tarvitse muuta kuin katsoa miestä intensiivisesti ja todeta vakavana, että "mä löysin tämän". Luultavasti tämän jälkeen tiedät mistä on kyse. Jos siis pelästyy, on taatusti jotain salattavaa, mutta jos reaktio on aidon hämmästynyt tai tietämätön luuri ei varmastikaan ole hänen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vinttiin lisää tavaraa ja katso, onko puhelin vielä siellä. 

Vierailija
444/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt varmaan myöhäistä mutta minä olisin ottanut sen luurin mukaan kauppaan ja katsonut, soittaako mies siihen (varmasti yrittäisi paikallistaa sillä tavoin). Jos soittaisi, odottaisin vielä hetken kotiin tultuani siltä varalta että puhelin tosiaan on jonkun kaverin ja mies yrittänyt sitä etsiä (tässä tapauksessa varmasti mainitsisi asiasta sulle). Jos ei mitään tuon suuntaista kuuluisi, niin asia lienee sillä selvä.

Tosin itse en osaa mitenkään nähdä itseäni kehittelemässä vastaavia toimintasuunnitelmia, varmaan vaan aidon hämmästyneesti kysyisin mieheltä tietääkö tästä puhelimesta mitään. Toisaalta jos on jo valmiiksi syytä epäillä jotain, voi tilanne olla toinen. 

Vierailija
445/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä on jo viety aika paljon tavaraa vinttiin tilansäästön vuoksi, ettei jäljellä enää ole oikein mitään. Olen miettinyt, mikä olisi jotain sellaista. Mies on motkottanut joka kerta, että hän ei veisi vinttiin kyllä mitään, kun sinne kerääntyy kosteutta. Vaatteita, tekstiilejä sellaisia ei missään nimessä sinne voi viedä, eikä sähkövehkeitä. 

Minulla oli viime talvena omat epäilykseni miehen puuhista, kun hän oli välillä aika paljon ylitöissä, mutta kun rupesin sitten kysymään onko tässä jotain, niin eihän siitä mitään saanut irti ja oli aika äreäkin, kun viitsin edes epäillä. Sitten se helpotti kevään mittaan ja ajattelin, että ehkä se oli vain työkiireitä. Tai sitten ei... ap

Vierailija
446/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:29"]

Oli pakko käväistä täällä ennen kuin lähden. Mies nimittäin juoksuttaa MINUA kaupassa! Sanoi, että on väsynyt työpäivän jälkeen ja alkoi luetella, mitä haluaa kaupassa.

Siinäpähän etsii puhelinta, jos sen takia hoppuuttaa kauppaan!! :D ap

[/quote]

Nyt otan jo toisen purkin virtuaalipoppareita.

Vierailija
447/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
448/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:46"]

Mä löysin post it -lapulle kirjoitetun puhelinnumeron (oli pudonnu pyykkikoriin). Pakkohan se oli stalkata, löytyi keski-ikäinen yh-mamma Naantalista. Mietiskelen tässä, et mitä tekis.

[/quote]

Mistä sä tiedät, että on yh-mamma? :D

[/quote]

Mä tiesin siitä,  että osa naisista oli viestissään kirjoittanut niistä lapsistaan. Tai laittanut viestiä, että etkö nyt vois tulla tänään tai huomenna kun lapset on pois kotoa. Osalle niistä naisista soitin, otin numerot talteen ennen kuin esitin asian miehelle,  ja he kertoivat yllättävän auliisti elämästään.

Vierailija
449/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on kaukaa haettua, mutta jos puhelin olisi miehen ja hän olisi halunnut kyylätä sitä kaupassakäyntisi ajan, olisi varmaan tajunnut puhelimen puuttuessa kaapin takaa etsiä sitä vintiltä.

Voisit huomemna katsoa kerta näet viestien määrät puhelimessa vaikka lukitus onkin päällä, onko yhä neljä viestiä katsomatta vai ovatko ne kadonneet.

En kyllä ymmärrä enää mitään.

Vierailija
450/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos mies löytää sen puhelimen sieltä vintiltä. :) Jemmasitko sitä sinne mitenkään? Miten meinasit illan käyttäytyä?

Vierailija
451/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:48"]

Täältä on jo viety aika paljon tavaraa vinttiin tilansäästön vuoksi, ettei jäljellä enää ole oikein mitään. Olen miettinyt, mikä olisi jotain sellaista. Mies on motkottanut joka kerta, että hän ei veisi vinttiin kyllä mitään, kun sinne kerääntyy kosteutta. Vaatteita, tekstiilejä sellaisia ei missään nimessä sinne voi viedä, eikä sähkövehkeitä. 

Minulla oli viime talvena omat epäilykseni miehen puuhista, kun hän oli välillä aika paljon ylitöissä, mutta kun rupesin sitten kysymään onko tässä jotain, niin eihän siitä mitään saanut irti ja oli aika äreäkin, kun viitsin edes epäillä. Sitten se helpotti kevään mittaan ja ajattelin, että ehkä se oli vain työkiireitä. Tai sitten ei... ap

[/quote]

Voisitko vaihtoehtoisesti hakea jotain vintiltä? Onko siellä tallessa syys/talvivaatteita?

Vierailija
452/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies välttämättä ole tarkoituksella piilottanut puhelinta sinne kaapin taakse, niin kuin ap sanoi, sinne putoaa aina välillä muutenkin tavaraa. Jos mies on tehnyt lähtöä töihin ja laittanut puhelimen kaapin päälle, siitä se on pudonnut vahingossa sinne taakse ja mies on lähtötohinoissaan unohtanut koko asian? 

Vierailija
453/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan myös käydä sen siirtämässä sieltä vintiltä, sanot vain, että menet hakemaan/etsimään sieltä jotain, vaikka neulepuikkoja tai virkkauslankaa tms naisten hapatusta. Ja tottakai kehut miehelle, miten hän oli oikeassa, kaikkea ei olisi kannattanut viedä ylös. 

Vierailija
454/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis se puhelin on teipattu na kolmeen käsipyyhkeeseen ja on tyynyjen välissä jotka on laitettu läpinäkyvään kuljetuslaatikkoon. Yritän olla mahdollisimman normaalisti illan. On ollut yllättävän helppoa. Varmaan siksi, kun olen kaiken löröttänyt täällä...

Olen satavarma, että siellä on puheluita. Ja puheluiden soittajaksi epäilen miestä. ap

Vierailija
455/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu, hyvä nainen! Kyllä minullakin on varapuhelin siksi että jos toiminnassa oleva hajoaa. Tuskin tuossa miehesi puhelimessa on mistään sen kummallisemmasta kyse.

Vierailija
456/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä??? epäileekö ap nyt että
avomies on homo

Vierailija
457/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene nyt käymään, en saa muuten yöllä nukuttua.

Vierailija
458/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:17"]

miestä??? epäileekö ap nyt että avomies on homo

[/quote]

Menee kummallisemmaks ja kummallisemmaks tää juttu kokoajan. Aiemmin sanoit, ettei vintille voi viedä tekstiilejä kosteuden vuoksi, nyt kuitenkin olet sinne näkyvästi vienyt tyynyjä ja pyyhkeitä.

Vierailija
459/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylhäällä on jemmattu lehtiä, vanhoja kalusteita, jotain rikkinäistä sälää joka sitten viedään kerralla, kun on asiaa isompaan kierrätyskeskukseen. Talvivaatteet ja kengät täällä, ei jemmata ylös kosteuden takia. Enemmän siis ylhäällä on isompia tavaroita, rikkinäisiä isompia tavaroita tai lehtiä, jotka on pakattu, ettei kosteus pilaa niitä. Ja ne huonot tyynyt, joiden välissä puhelin on.

Ei ole muuten maininnut mitään puhelimesta. Eikä siitä, että kukaan olisi käynyt meillä ja puhelin olisi kateissa. Hieman hermostunut ilmapiiri on kyllä. En usko, että tunnustaa. ap

Vierailija
460/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie luuri puhelinliikkeeseen kuin omasi ja kysy, voiko koodin kiertää kun unohdit sen.

Ketju on lukittu.