Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää nyt 40v, lapset tehty ja seksi ei voisi vähempää kiinnostaa

Vierailija
22.08.2021 |

Olen tässä pohtinut, että mistähän voisi moinen muutos johtua?
Ikä vai kenties väärä kumppani? Huono parisuhde? Stressi? Jatkuva kiire ja ruuhkavuodet?

Riitelemme nykyään miehen kanssa enemmän ja toisen naama ärsyttää kieltämättä aika paljon. Tämä johtuu minun osalta ainakin pitkälti siitä, kun mies haluaa enemmän seksiä, kuin minä. Minua tilanne ahdistaa ja miehen käytös on välillä todella törkeää. Minulla pitkiäkin kausia, jolloin seksi ei nappaa. Ei vaan teen mieli.

Olenkin miettinyt, että onko haluttomuus seuraus tästä kaikesta riitelystä ja arjen kiireestä vai tämä kaikki seuraus haluttomuudesta? Kas tässä pulma.

Jos vaihtaisin miestä, paranisiko tilanne? Mistä sitä tietää, mikä on se ydinsyy? Välillä kaikki on hyvin ja arki luistaa, sitten taas mennään alamäkeä tukka hulmuten.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se meilläkin oli niinä ruuhkavuosina, nuorempanakin. Veikkaan stressiä, erotiikka on kortilla kun aikaa ja voimia on vähän. Nyt kun lapsi on maailmalla, se palautui. Puheet toisesta kuherruskuukaudesta eivät ole ihan tuulesta temmattuja. Sinnillä eteenpäin ellei liitto ole huono, se voi vielä parantuakin. En ole käyttänyt hormoneja yli 20 vuoteen, haluissa ei ole iän tuomaa ongelmaa. N42

Vierailija
2/2 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helposti vaihtaa haluttomaan mieheen. Itsellä ei muunlaisista edes kokemusta.

N25, 45kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän