Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäpuhtaan selän puhdistus ja hoitaminen?

Vierailija
18.09.2014 |

Olen aina kärsinyt näpyistä selästä, on siis mustapäitä ja välillä tulevat oikein finneiksi. Olen yrittänyt puhdistaa clearasileilla ja vastaavilla ja käyttää finni-ihon voiteita, välillä paranee mutta sitten taas tulee punaisia näppyjä. Tekeekö jotkut kosmetelogit puhdistuksia selän iholle? Alkaa inhottaa kun en viitsi käydä uimassa ja hierollekin tekisi mieli mennä mutta hävettää.  

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan tekevät ihonpuhdistuksia myös selän iholle. Kannattaa kysyä!

Keinokuituisia vaatteita kannattaa välttää, koska ne hiostavat. Mitäs muuta... Päivittäinen suihku, puhtaat vaatteet jne. Itselläni on kokemusta lähinnä kasvojen aknesta, mutta I feel your pain. Tsemppiä!

Vierailija
2/4 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma, minua auttoi säännöllinen kuorinta.
Suihkusaippuaan laitan käytetyt kahvinporot, ihosta tulee niin sileää...suosittelen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nyt kun ei voi enää olla auringossa näppylät taas palasivat :( Kävin selän ihonpuhdistuksessa jossa iho kuorittiin ja puhdistettiin, taidettiin laittaa joku puhdistava naamiokin. Nyt on paljon parempi ja sain hyviä ohjeita miten toimia kotona... Tietty voi olla että joudun aina välillä käymään tuolla kosmetologilla puhdistamassa, kun ei ne välttämättä täysin poissa pysy... Ja jännä juttu on kun olen jo yli nelikymmppinen ja tälläsiä näppyläongelmia ;)

En tiedä missäpäin olet, mutta itse kävin Espoon keskuksessa Kauneushoitola Fresh Beauty:ssä.

http://www.freshbeauty.fi/410676444

Vierailija
4/4 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desinfiointiainetta päivittäin.