Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä kohtelee naisia huonommin kuin sikaa!

Vierailija
18.09.2014 |

Minä jätin exäni, hän petti minua ja valehteli lukuisista asioista. On luonteeltaan täysin patologinen valehtelija vailla minkäänlaista omaatuntoa, ehkä myös psykopaatti. Miehellä naiset vaihtuu useammin kuin sukat ja yhden illan juttuja hänellä on koko ajan. Mies on akateemisesti kouluttautunut ja "arvostetussa työssä" jonka avulla siis haalii naisia. Mies lupailee naisille suhdetta, saadakseen kaiken haluamansa, eli valehtelee mistä tahansa miellyttääkseen naisia. Mies on jo kolmikymppinen eikä ole muuttunut. Tällä hetkellä mies on jonkilaisessa "suhteessa"/seksisuhteessa/avoimessa suhteessa yhden nuoren naisen kanssa, josta vähät välittää mutta nainen ei sitä tiedä. Exä pyysi mm. naista heti poistamaan heidän yhteiskuvansa naisen profiilista, kun taas exän profiilissa ei ole sanallakaan mainittu mitään suhteesta eikä naisen kuviakaan löydy sieltä. Mies jatkaa sinkkuna esiintymistä ja pettää minkä ehtii, nainen ei tätä tietenkään tiedä/usko. Mielestäni tämä on Todella tökeröä ja ikävää käytöstä uutta naista kohtaan. Se uusi nainen on vielä sellainen sinisilmäinen avioliitosta haaveileva. Mitä voin tehdä? asia ei sinällään minulle enää kuulu, mutta ärsyttää niin vietävästi sen uuden naisenkin puolesta, hän kun luulee että on jotain suurta ja ihanaa tulossa, sitten hän putooa kovaa ja korkealta. Olen jo huomauttanut asiasta exälleni, että hänen pitäisi olla rehellisempi ja kertoa heti mitä etsii, eikä jatkuvasti särkeä naisten sydämiä asiasta ilakoiden, mutta se on sama kuin seinälle puhuisi, täysin mahdoton tapaus.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:50"]

miksi naiset on niin luupäitä että suostuu tuollaiseen missään vaiheessa?????????????? 

[/quote]

Tuon tyyppiset miehet erikoistuu rehellisiin ja kiltteihin, liian sinisilmäisiin naisiin jotka ei usko miehistä huonoa. Kokemuksen äänellä puhun.

Vierailija
2/12 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:50"]

miksi naiset on niin luupäitä että suostuu tuollaiseen missään vaiheessa?????????????? 

[/quote]

Tuon tyyppiset miehet erikoistuu rehellisiin ja kiltteihin, liian sinisilmäisiin naisiin jotka ei usko miehistä huonoa. Kokemuksen äänellä puhun.

[/quote]

Niinpä. Sitä kun on itse rehellinen niin ei käsitä miten jotkut miehet voivatkin olla niin tunteettomia valehtelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ tämän lisäksi exä kontrolloi naisia, se on aina hän joka päättää että milloin hän on juttutuulella ja milloin on mykkäkoulussa ilman syytä. On myös maanisen mustasukkainen aiheetta ja aiheesta. Tämän lisäksi on etäsuhteessa uuden sinisilmäisen naisen kanssa, joka ei yhtään ole tietoinen miehen tekemisistä ja menemisistä, mutta kaipa se hänellekin aikanaan selviää. Exä on "kouluttautunut" itse itsensä tähän naisten huijaamistehtävään.

Vierailija
4/12 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ tämän lisäksi Kaikki miehen sukulaiset pitävät häntä aivan ihastuttavana, sympaattisena, kilttinä ja mahtavana ihmisenä! eivät näe ollenkaan sen kuoren läpi eli suku tukee miestä tässä naistenkaatohommassa ja ovat hyvinkin tietoisia tästä kaikesta

Vierailija
5/12 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/12 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eläinrääkkääjät vaan on alinta sakkia. Kannattaa ennen seurustelua selvittää miten mies kohtelee eläimiä. Säästää itseään paljolta.

Vierailija
7/12 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen?

Vierailija
8/12 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerassa av-ämmässä ei mitään vikaa itsessään..

Vierailija
9/12 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä purkauksesta päätellen taidat vielä rakastaa tätä miestä. Mitä jos hengähtäisit ja olisit rehellinen itsellesi tunteistasi. Sua ei kiinnosts näiden muiden naisten hyvinvointi, oikeasti tunnet mustasukkaisuutta.

Vierailija
10/12 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 02:09"]

Tästä purkauksesta päätellen taidat vielä rakastaa tätä miestä. Mitä jos hengähtäisit ja olisit rehellinen itsellesi tunteistasi. Sua ei kiinnosts näiden muiden naisten hyvinvointi, oikeasti tunnet mustasukkaisuutta.

[/quote]

Siltähän tuo kuulostaa. Ap, mene eteenpäin elämässäsi ja jätä exän stalkkaus ja hänen kanssaan puhuminen, ne selvästikin pahentaa sun tilannetta.

Vierailija
11/12 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 02:09"]

[/quote]

Kun narautin erään pettäjän vaimolleen olin kyllä tyytyväinen itseeni että kerroin. Lisäksi halusin kostaa mulle valehtelun. Mies ei enää kiinnostanut!

Vierailija
12/12 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin ja mitkä nimikirjaimet?