Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulisi varmasti eroja vähemmän jos naiset eivät suostuisi yh-äideiksi.

Vierailija
17.09.2014 |

Vaan vaatisivat viikko-viikko systeemin tai alkaisivat etä-äideiksi. Yhsessähän ne lapset on tehty niin molemmilla on yhtä suuri vastuu lapsista ei vaan äideillä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vain sattuu niitä "vahinkoja", joilla nakitetaan mies jäämään suhteeseen. Sitten vain silmiä pyöritellen todetaan, että kyllä täytyy miehen tiedostaa raskauden riski joka kerta kun yhdyntään alkaa. Pian miehille e-pillerit tai -kapseli, niin hekin voivat todella päättää kehostaan ja jälkeläisistään.

Vierailija
2/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:33"]

Kun vain sattuu niitä "vahinkoja", joilla nakitetaan mies jäämään suhteeseen. Sitten vain silmiä pyöritellen todetaan, että kyllä täytyy miehen tiedostaa raskauden riski joka kerta kun yhdyntään alkaa. Pian miehille e-pillerit tai -kapseli, niin hekin voivat todella päättää kehostaan ja jälkeläisistään.

[/quote]

Kaveripiirissä pidettiin yhtä miestä ihan idioottina, kun hän aina valisti miehiä, että aina omat kondomit, vesihanan alla testi, itse paikalle ja käytön jälkeen joko pesu tai mukaan. Selvisi, että joku nainen oli kaivanut kondomit roskista ja yrittänyt muuvimuki periaateella tulla raskaaksi. Ihan vaan tiedoksi, miehet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:33"]

[/quote]

Kaveripiirissä pidettiin yhtä miestä ihan idioottina, kun hän aina valisti miehiä, että aina omat kondomit, vesihanan alla testi, itse paikalle ja käytön jälkeen joko pesu tai mukaan. Selvisi, että joku nainen oli kaivanut kondomit roskista ja yrittänyt muuvimuki periaateella tulla raskaaksi. Ihan vaan tiedoksi, miehet...

Vierailija
4/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs pakotat? Ei minua saisi missään tapauksessa mihinkän viikko-viikko systeemiin suostuteltua. Voisin tavata lapsia joka toinen viikonloppu mutta en enempää. Tämän olen kyllä myös vaimolle sanonut, kun lasten hankintaan suostuin.

Vierailija
5/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:59"]

Milläs pakotat? Ei minua saisi missään tapauksessa mihinkän viikko-viikko systeemiin suostuteltua. Voisin tavata lapsia joka toinen viikonloppu mutta en enempää. Tämän olen kyllä myös vaimolle sanonut, kun lasten hankintaan suostuin.

[/quote]

Hyvä että teillä tuo keskusteltiin etukäteen. Meilläkin keskusteltiin ja mies suostuisi viikko-viikko systeemiin tai yh-isäksi.

Vierailija
6/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa munkin mies yksinhuoltaja. Saatais elareita niiden maksamisen sijaan. Saatais lapsilisää ja asumistukea. Olis varaa muuttaa kolmioon ni lapsi sais tännekin oman huoneen eikä kuorsais ja pieris mun sängyn vieressä puolet kuukaudesta. Lapsi asuu nyt yhtä paljon molempien vanhempien luona, mutta meidän talous kärsii enemmän, kuin lähivanhemman, jonka luona lapsi on kirjoilla.

Vierailija
7/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:05"]

Tulisi varmaan paljon onnellisempia eroja, jos lapsia annetaisiin enemmän isille lähihoidettaviksi. Epäreilua, että äidit voivat omia lapset itselleen ja pelata kiristys-uhkaus-pelejä tai eristää isän lapsista kokonaan. Äidit voisivat maksaa isille elatusmaksuja enemmän.

[/quote]

Pidä se vitun tyhmä naamasi kiinni!! jos isät "hoitaisivat" niin lapset ei tunnetusti montaa ikävuotta näkisi kun isi vähän pimahtaisi.

Vierailija
8/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 14:11"]

Tulisi varmaan paljon onnellisempia eroja, jos lapsia annetaisiin enemmän isille lähihoidettaviksi. Epäreilua, että äidit voivat omia lapset itselleen ja pelata kiristys-uhkaus-pelejä tai eristää isän lapsista kokonaan. Äidit voisivat maksaa isille elatusmaksuja enemmän.

[/quote]

Pidä se vitun tyhmä naamasi kiinni!! jos isät "hoitaisivat" niin lapset ei tunnetusti montaa ikävuotta näkisi kun isi vähän pimahtaisi.

[/quote]

No huh huh ja kiitos!

t: yksinhuoltajaisä jo kuudetta vuotta (koska sen mun vähäinen pimahdus tulee?)

Vierailija
9/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa munkin mies yksinhuoltaja. Saatais elareita niiden maksamisen sijaan. Saatais lapsilisää ja asumistukea. Olis varaa muuttaa kolmioon ni lapsi sais tännekin oman huoneen eikä kuorsais ja pieris mun sängyn vieressä puolet kuukaudesta. Lapsi asuu nyt yhtä paljon molempien vanhempien luona, mutta meidän talous kärsii enemmän, kuin lähivanhemman, jonka luona lapsi on kirjoilla.

[/quote]Ja tuohon mieheen rakastuit..huono palkka, ei varaa mihinkään ilman tukia. No niin.

Vierailija
10/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 14:15"]

[/quote]

[/quote]

No huh huh ja kiitos!

[/quote]Jollainlailla se on jo tullut jos sinun kirjoitus on tuo ensimmäinen.

Vierailija
11/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 14:15"]

[/quote]

[/quote]

No huh huh ja kiitos!

[/quote]

Eikö tunnu pahalta törmätä tuollaiseen asenteeseen? Vastaavaa sataa meille yh-äideille koko ajan netissä.

Vierailija
12/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ilmoittanut että jos ero tulee, hän pitää lapset. Olen kuulemma eron jälkeen kuin vapaa lintu kaikesta perhe-elämään ja lapsiin liittyvästä. Ei ole ero kiinnostanut...

Vierailija
13/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovasti eksältä kysellyt että missä välissä hän kuvittelee minun niitä "kaikkia miehiä" hurmaavan. "No tietty joka toinen viikonloppu ku muksut on mun luona". Niin no, silloin teen la-su tuplavuorot töissä jotta olisi rahaa vähän enempi.

Vierailija
14/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 14:39"]

Olen kovasti eksältä kysellyt että missä välissä hän kuvittelee minun niitä "kaikkia miehiä" hurmaavan. "No tietty joka toinen viikonloppu ku muksut on mun luona". Niin no, silloin teen la-su tuplavuorot töissä jotta olisi rahaa vähän enempi.

[/quote]

Niin, olisiko mielipidettä avaukseen?! 

Vierailija
15/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, isät on ihan yhtä velvoitettuja hoitamaan jälkikasvunsa, kuin äiditkin. 

Vierailija
17/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon sanonut miehelle että jos erota haluaa, niin minä muutan pois. Hän saa jäädä isoon ja aika kalliiseen vuokra-asuntoon lasten, lemmikkien ja auton osamaksujen jne kanssa. Minä muuttaisin johonkin edulliseen pieneen asuntoon, en tarvisi autoa ja lapset voisivat olla mulla sen perinteisen joka toisen viikonlopun.

Toinen vaihtoehto minkä annoin oli että maksaa tonnin elarit, niin saa saman tien kävellä ovesta ulos vaatekassinsa kanssa. 

(vaikka oikeasti en tekisi noista kumpaakaan, meni vaan hermot kun miehellä on niin lapsellinen tapa, että aina riidan päätteeksi uhkaa erolla :( )

Vierailija
18/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joo. Jos vanhemmat olisivat huoltajakandinaatteina samalla lähtöviivalla uskoisin, että avioerotilastot romahtaisivat, eikä naiset enää lähtisi hakemaan eroa yhtä herkästi kuin nyt.

Vierailija
19/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on niin helppoa pakata kanaloon lapset ja edellyttää mieheltä eöarit, sen päälle vielä uusi kulta kustantaa puolet elämästä. Yksin jäänyt ex-puoliso on ilman puolisoa, lapsia, rahaa ja huonossa lykyssä vielä asuntoakin.

Puoliskoista se, joka lähtee vieraan mukaan, voi lähteä yksin ja alkaa maksumieheksi ja luopua lapsistakin.

Vierailija
20/24 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheen isä otti nimenomaan eron perhe-elämästä. Halusi elää vapaana "kahleista" uuden tyttöystävänsä kanssa. Lapsia tapaa joka toinen viikonloppu (vie lapset isoäidille hoitoon).

Kohta on samassa ansassa uuden eukkonsa kanssa... kyllä se arki (ja naisen lapsitoiveet) uudenkin kanssa tulee.