Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En hae työtä ollenkaan, jos ei mainita etätyömahdollisuutta

Vierailija
21.08.2021 |

Ihmettelen, että monessa ilmoituksessa edelleen mainitaan, että toimitilamme ovat paikassa x.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt automaattisesti sulje pois etätyömahdollisuutta vaikka yrityksellä olisikin toimitilat.

Vierailija
2/11 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi, tuolla motivaatiolla sinua tuskin palkattaisiin kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa työhaastatteluissa käyneenä voin kertoa, että usein työpaikkailmoituksessa mainitaan etätyömahdollisuudesta, jota oikeasti ei sitten olekaan. Joskus taas se mahdollisuus on, vaikka siitä ei mainitakaan.

Vierailija
4/11 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikeissa hakea itselleni loistavasti sopivaa paikkaa Koneelta, työnkuvaus oli kuin mulle tehty ajatellen osaamistani, kokemusta ja sitä mitä haluan tehdä. Kunnes googlatessa löytyi netistä Koneen toimarin etätyövastaiset kommentit suoraan 80-luvulta. En hakenut.

Nykyduunissa järkevä etätyöpolitiikka ja jos muut on noin antiikkisia 2020-luvulla, tulee niille hyvin pian pula hyvistä hakijoista.

Vierailija
5/11 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin keksin joka päivälle yhden uuden tekosyyn, miksi en hae töihin.

Tänään se syy on maanantainen tukirahapäivä.

Vierailija
6/11 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle hyvät toimitilat voivat olla houkutin hakea kyseiseen työpaikkaan, erityisesti koronaetätyöyksinäisyyden jälkeen. Siksi ne mainitaan.

Vierailija
7/11 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kok vai PS trollaamassa? Veikkaan KOK, koska kirjoitusvirheitä on sangen vähän.

Vierailija
8/11 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuuluu Kokoomuksen "Työvoima liikkeelle"-kampanjaan. Sen ydin on sama kuin MaRalla, eli orjuus takaisin niin loppuu se leviä elämä tukien varassa.

Vierailija
9/11 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikeissa hakea itselleni loistavasti sopivaa paikkaa Koneelta, työnkuvaus oli kuin mulle tehty ajatellen osaamistani, kokemusta ja sitä mitä haluan tehdä. Kunnes googlatessa löytyi netistä Koneen toimarin etätyövastaiset kommentit suoraan 80-luvulta. En hakenut.

Nykyduunissa järkevä etätyöpolitiikka ja jos muut on noin antiikkisia 2020-luvulla, tulee niille hyvin pian pula hyvistä hakijoista.

Niin, ajattelen itsekin, että työnantaja on silloin vanhanaikainen. Etätyö on normaali tapa tehdä työtä.

AP

Vierailija
10/11 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ajattelen itsekin, että työnantaja on silloin vanhanaikainen. Etätyö on normaali tapa tehdä työtä.

AP

Riippuu toki työstä.

T: Kirurgi

Vierailija
11/11 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Riippuu toki työstä.

T: Kirurgi

Eikös leikkauksiakin tehdä etäohjatusti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi