Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle kasvo tissit "yhdessä yössä"???!

Vierailija
16.09.2014 |

Olen aina ollut pienirintainen, ja olen vilpittömästi tykännyt, ettei ole turhia rasvavuoria tässä kropassa kiinni. Muutama päivä sitten huomasin, että nää on kasvaneet aivan valtavasti? En ole viime aikoina lihonut (ainakaan radikaalisti), en ole raskaana, ja menkkojenkaan aikaan ei ole tällaista ole tapahtunut (nyt siis pitäisi olla kohta alkamassa).
Olen parikymppinen, nytkö sitten on joku tissien kasvupyrähdys meneillään..... en tykkää! :-(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet varmasti tykkää. Eli älä murehdi.

Vierailija
2/8 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:05"]

[/quote]

Ei mua kiinnosta tykkääkö miehet. Mä en tykkää.

Oisko kellään selitystä tälle? joku kasvain joka niitä suurentaa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:08"]

[/quote]

[/quote]

Miten TYHMÄ voit olla? Kasvain ja hymiö! Laita nyt lisää niitä huuto- ja kysymysmerkkejä!

Vierailija
4/8 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:08"]

[/quote]

[/quote]

No kun nyt otit puheeksi, niin kyllä aivolisäkkeessäsi voi periaatteessa olla kasvain joka niitä suurentaa, myöhemmin niistä voi myös alkaa valumaan maitoa sen vuoksi.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00998

Vierailija
5/8 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vielä tässä, älä nyt oikeasti huolestu, naisen elämään kuuluu juuri tuolainen ihme meno. Itselläni oli varmaan viimeiset viisi vuotta sellaiset tissit jotka ei reagoineet kuukautiskierron muutoksiin millään lailla. Sitten eräässä kuussa: KABOW, karseat hinkit jotka tursusivat liiveistä. Ja sen jälkeen taas palattiin entiseen, tutumpaan olomuotoon, ja jonain random-kuukautena taas palattiin hirveisiin bosiin. Ei tässä ole mitään logiikkaa. Ikääkin jo yli 30 v, luulisi jo rauhoittuvan.

Vierailija
6/8 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 20-vuotiaana A-kupit, 25-vuotiaana E:t. Tuntuu et nää on taas kuukaudessa kasvaneet isommiksi.

Vierailija
7/8 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:10"]

Miten TYHMÄ voit olla? Kasvain ja hymiö! Laita nyt lisää niitä huuto- ja kysymysmerkkejä!

[/quote]

Miten TYHMÄ voit olla, että nimittelet toisia?
Tietääkseni kasvain harvoin oireilee rinnassa kasvattamalla sitä, joten toin esiin sen etten oikein usko siihen itsekään aka en olisi huolissani aka minulle ei tarvitse tulla kertomaan miten tyhmä olen "luullessani" että minulla on syöpä.

Teille parille viimeiselle, kiitos kommentteistanne. Näköjään se on sitten ihan mahdollista, että äkkiä vaan... RÄJÄHTÄÄ. :D

Vierailija
8/8 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tissien ihmeellisyyksiä: silloin kun laihduin -> tissit kasvoivat A:sta C:hen. Vastaavasti kun lihoin jälleen, tissit kutistuivat B-kuppiin :D Ei niiden maailmasta ota kukaan selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme