Sattuuko ensi kerta??
Tuli tusta neitsys keskustelusta mieleen (olen se ex malli tyttö joka elää nykyään katkeran sinkun elämää) että sattuuko ensimmäinen kerta ja muutenkin onko jotain asioita jotka pitäisi tietää tai tuli teille yllätyksenä?
Kommentit (14)
Sattui mutta toinen kerta heti perään ei enää yhtään. Miehen on kyllä hyvä tietää mitä tekee ja oltava kunnolla kovana. Kuten miehet nyt varmasti ovat, kun pääsevät korkkaamaan!
Olin hieman humalassa, ja kyseessä oli kokeneempi mies, joka oli hyvin hellä ja huomaavainen. Kyllähän se silti sattui.
Mun poikaystävällä sattuu olemaan keskivertaa isompi (20km ja ympärys yhtä paksu minun ranteen kanssa), joten eka kerta sattui. Se kipu oli ihan erillaista mitä odotin, ihamkuin joku olisi liekillä polttanut alapäästä (mun kuvaukset :D ), muttei se enää parin kerran jälkeen sattunut.
20 km haah haah juujuu taas sielt pienikullisten horot huutelee.;-)
No ei se sattunut. Ainakaan muistaakseni.
Ensimmäinen kerta sattui, ja paljon sattuikin.
Tuntuu siltä kuin revittäisi väkisin auki. Ja juuri sitähän se onkin
Sattui ja taistelin vastaan. Luulen, ettei olisi sattunut ainakaan yhtä paljon, jos olisi tehty se yhdessä tuumin ja rauhallisesti, mutta ikävä kyllä tilanne oli suoraan sanottuna raiskaus, vaikka sen tekikin poikaystävä.
Ei sillä mitään varsinaista tehtävää ole, eikä osalla naisista ole immenkalvoa laisinkaan.
Sattumisen voi estää venyttämällä itse kaikessa rauhassa paikkojaan sopiviin mittoihin. Jostain syystä tätä asiaa pidetään tabuna!
Eka kerta aina jännittää silloin kaipaa vierelleen ystävää joka kuuntelee ja ymmärtää jos uskalla et sä yrittää älä pelkää että voit menettää jotain mikä on sinulle tärkeää.
Ei sattunut yhtään,kävi vaan mielessä että miksii tämmösestä niin vaahdotaan.en siitä nauttinutkaan,surkea pienimuna neitsyyteni vein jälkikäteen sen tajusin kun oli vertailukohtaa.
Normaalisti se tekee kamalan kipeää. Se ei tunnu niin pahalta, jos on vaikkapa umpihumalassa. Sen sijaan ibuprofeiini (esim pari Buranaa) ei käytännössä auta yhtään. Mutta hammasta purren siitä lähes kaikki ovat selvinneet - ja aikaa myöten (kun paikat venyvät) yhdyntä ei ole enää niin kivuliasta.