Miespuolisesta työkaverilta kesti 3kk vastata mun viestiin
Nyt flirttailee kuin viimeistä päivää. Ja mä vain pyysin häntä 3 kuukautta sitten pelaamaan mun kanssa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Flirttailee millä tavalla?
Olisiko vapautunut edellisestä suhteesta ja nyt hakee laastaria.
No ensin alkoi kyselemään mun vapaa-ajan suunnitelmia, ja kun sanoin, että lähinnä vain katson leffoja yms yksin, kun mulla ei ole kavereita täällä, niin aluksi viattomasti lupautui viettämään mun kanssa aikaa. Sen jälkeen alkoi puhua halimisesta ja alkoi whatsapissa lähettämään ehdottelevia gifejä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan samaa.
Laita uusi viesti: "Juna meni jo!", äläkä vastaa mihinkään sen viesteihin 3:en kuukauteen.
Mä vastasin erääseen viestiin 1 v 1kk kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Laita uusi viesti: "Juna meni jo!", äläkä vastaa mihinkään sen viesteihin 3:en kuukauteen.
En edes ollut ajatellut tätä miestä sillä tavalla. Olen ollut firmassa pidempään ja autoin häntä monesti ja silloin tuli puheeksi, että molemmat pelaamme tietokoneella ja lisäsimme toisemme steamissa kavereiksi.
Ei millään jaksaisi työpaikan miehiä katsella muuten kuin kavereina.
Ap
No nyt alkoi ehdottelemaan. Kuulemma kun saan siirron samalle toimistolle (toisella mantereella), hän pitää mut sitten tyytyväisenä ja totesi, että jos olisin jo siellä, hän pitäisi tänään saikkupäivän ja viettäisi sen mun kanssa sängyssä, sillä mulla on tänään vapaapäivä. 🤦🏼♀️
Toki mies on hauska, hyvännäköinen ja hyväkroppainen, mutta en työkavereiden tahdo sekaantua.
Ap
Ahaa, eli ulkomailla. Täysin normaalia, vähän kuin Tinderissä tms. Ei ole omalle kohdalle sattunut, mutta kuvitteletko nyt, että aikoo heti naimisiin? Suunnitteletko nyt samalle mantereelle muuttoa "kaverina"?
Eli puhuuko mies halimisesta etänä? Höpö höpö, että "sekaannut" työkaveriin, joka ei edes ole samalla mantereella.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli ulkomailla. Täysin normaalia, vähän kuin Tinderissä tms. Ei ole omalle kohdalle sattunut, mutta kuvitteletko nyt, että aikoo heti naimisiin? Suunnitteletko nyt samalle mantereelle muuttoa "kaverina"?
Eli puhuuko mies halimisesta etänä? Höpö höpö, että "sekaannut" työkaveriin, joka ei edes ole samalla mantereella.
Olen ottanut työn vastaan kyseisestä maasta kun kirjoitin työsopimukseni, mutta koronan takia siirtoni on viivästynyt yli vuodella. Tämä mies on paikallisia, mutta aloitti vasta tänä vuonna.
Enkä todellakaan usko hänen haluavan mun kanssa naimisiin, ja vaikka haluaisi, en itse tahdo ikinä naimisiin.
Ap