Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cerazette ja mieliala

Vierailija
16.09.2014 |

Aloitin seurustelun jonkin aikaa sitten ja sitä myötä myös e-pillereiden syömisen. Olen vasta n. viikon syönyt kyseisiä pillereitä, mutta huomaan mielialani selvästi alentuneen. Onko muilla kokemusta asiasta, eli tasaantuuko tämä ajan kuluessa, vai tarkoittaako tämä että mielialani on tällainen niin kauan kuin pillereitä syön? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieli parane ennen kuin lopetat ne. Lopeta ne heti!

Vierailija
2/5 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopetat heti ja olette olleet yhdynnässä luottaen vain pillereihin niin raskaus on sitten mahdollinen. Eli jos lopetat, tosin suositellaan 3 kk kokeiluaikaa, niin ole tarkkana milloin lopetat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole yhdyntää ollut, joten sen takia ei lopettamista tarvitse epäröidä. Mutta olette siis sitä mieltä, että jos mielialaoirerita jo nyt ilmenee, niin ne eivät mene ajan kanssa pois tai edes lievene? Tämä ainoa mahdollinen ehkäisykeino minulla kondomin lisäksi, joten mieluummin näitä pillereitä söisin, mutten tietysti halua alakuloinen loputtomiinkaan olla. Ero on melko huomattava verrattuna aikaan ilman hormonia...

-ap

Vierailija
4/5 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt kanssa viikon, kyselinkin täällä ennen aloitusta kokemuksia. Mieliala on ok, jopa hieman tasaantunut. Iho tasaisempi ja kirkkaampi. Toivotaan, että tämä suunta pysyy. Kait sun kantsis ainakin pari liuskaa syödä että näät tasaantuuko?

Vierailija
5/5 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mietin. Olisi kiva kuulla kokemuksia, että onko näin muilla käynyt, vai onko se sivuoire johon pitää tyytyä tai jättää kokonaan pois.

-ap