Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook apuja!

Vierailija
16.09.2014 |

Olen uusi facebookissa. En ole siihen ennen liittynyt kun ei ole ollut kiinnostusta. Tyttäreni täytti 13 ja liittyi. Ajattelin, että ehkä parasta itsekin olla siellä niin pystyy hiukan seuraamaan ja tietämään mitä siellä tapahtuu.

No, eilen sitten tutkailin siellä kaikkia ja menin kavereiden kavereihin jne..., keitä siellä vastaan tuli. Katselin ja tutkailin heidän päivityksiään. Suurinta osaa en tuntenut ollenkaan, joitakin tiesin. Tänään, kun aukaisin s-postini kauhistuin. Aamulla aikaisin oli tullut että:"henkilö etunimi/sukunimi haluaa olla kaverisi" Minulle täysin vieras, klikkasin hänen nimeään, mutta sellaista henkilöä ei kuulemma edes ole facessa olemassa. Kuitenkin ilmoituksessa mainitaan, että meillä on 4 yhteistä kaveria. En hyväksynyt pyyntöä.

Nyt iltapäivällä tuli, että henkilö etunimi/sukunimi hyväksyi kaveripyyntösi. Tämän henkilön ainoastaan tiedän hänen työnsä takia, kun hän on yhdessä erikoisliikkeessä töissä, jossa olen joskus asioinut. En mitenkään tunne, emme edes tervehtisi, jos jossakin vastaan tultaisiin. Hänellä on vain erikoiset, mieleenpainuvat kasvot ja on siksi jäänyt muistiini. Hän ei varmaankaan minua tunne/tiedä.

Nyt toivonkin apuja seuraaviin juttuihin: Näkivätkö nämä ihmiset, keitä eilen katsoin, kun siihen näyttöön "tyrkylle tulivat", että olen heidän juttujaan katsellut? Mikä tämä mysteeri kaveriksi pyytävä juttu voi olla? Ja miten minulta on voinut lähteä kaveripyyntö ilman, että olen sellaista itse huomannut?

Kiitos jos joku viisaampi viitsii vastata!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään ??

Vierailija
2/2 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saattaa tulla pyyntöjä tuntemattomilta tai kaverin kavereilta, mutta ei näitä tarvi hyväksyä. Jotenkin olet kyllä onnistunut itse sen kaveripyynnön lähettämään, tai en ole ainakaan ikinä kuullut keneltäkään, että itsekseen olisi lähtenyt. Tai sitten joku on hakkeroinut fb-tiliäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi