Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä kirjoitan lasten postikortteihin :S
16.09.2014 |
Mun siskon lapset (melkein 3 ja 6) pyys et laitan niille kortit ja mä lupasin ja nyt en keksi mitä kirjotan näihin :D Toi pienempi on poika ja isompi tyttö. Oon kirjottanu kortin varmaa viimeeks joskus eskaris eli joku 10v sit niin oon vähän pihalla, että mitä mä nyt kirjotan noihin?
Kommentit (3)
Tai hei! Sähän voit piirtää korttiin kehykset ja tehdä jonkun tehtävän: Piirrä tähän iloisin asia tältä päivältä! Terkuin täti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitti vinkeistä :D ostin molemmille tarrakortit ja postimerkitkin on. Ajattelin laittaa molemmille jotain kysymyksiä niin voivat sitten vastata. Asun ihan suomessa mutta välimatkaa on melkein 1000km
AP
Alue: Aihe vapaa
Ootko sä jossain matkalla vai kotoasko kirjoittelet? Vai asutko jossain ulkomailla?
Molemmille tietenkin oma kortti, ja tekstisisältöä tärkeämpi on kortin ulkonäkö.
"Terveisiä Maijalle! Toivotan sinulle mukavaa ja aurinkoista päivää! Muista pestä illalla hampaat!"
"Terveisiä Matille! Iloa ja auringonpaistetta! Muista syödä iltapuuro reippaasti!"
Joo, olen varmasti yhtä paska kuin sinäkin. Mutta näissä lauseissa olis myös toi opettavainen elämänviisauskohta...