Vain elämää, odotettu 3. tuotantokausi
Kuka tätä odottaa? Valitut artistit ovat elähtäneitä ja unohdettuja. Minulle tulee vaikutelma, että jokainen yrittää saada tekohengitystä uralleen, kun ovat nähneet kahden edellisen tuotantokauden suosion. Aiempien kausien artistit olivat pinnalla jo ohjelman aikaan, mutta tämän kauden artisteja kukaan ei enää edes muistanut olevan, kuten Samuli Edelmann ja Toni Wirtanen. Loirikin on ollut otsikoissa vain terveysongelmiensa takia. Elastinen on tuonut itseään esille milloin missäkin.
Kuka tätä oikein jaksaa katsoa?
Kommentit (10)
Minä ! Olen oikein odottanut, että alkaisi jo. Ja just näiden artistien takia .
No esim Edelmann on musta kyllä kestona pinnalla eikä mitenkään unohdettu. Musta tuntu että 20veet oli ne narisijat viime kaudellakin.
En ole koskaan katsonut, enkä tule katsomaan. Tämmöstä saastaa meille katsojille tuputetaan koko ajan.
Kakkoskaudesta on vaikea pistää paremmaksi. No okei - plussaa tässä kaudessa on se, ettei Anna Abreu ole siinä.
Mitä ihmettä? Minua eivät ykkös ja kakkoskausi kiinnostaneet pätkääkään, mutta tätä kolmosta odotan innolla!
Kerrotko vielä miten Jenni Vartiainen on "elähtänyt" ja "unohdettu"?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:28"]
Kerrotko vielä miten Jenni Vartiainen on "elähtänyt" ja "unohdettu"?
[/quote]
En tiedä onko elähtänyt tai unohdettu, mutta sitä huokailua ei jaksa yksinkertaisesti kuunnella.
Jenni Vartiainen onkin ainoa koko joukosta joka on tällä hetkellä pinnalla. Musiikki ei kyllä iske ollenkaan.
wt-skeidaa.