Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos sulle tulee ylimääräistä rahaa,

Vierailija
15.09.2014 |

Käytätkö ne viivana? Tuli tuista kelan tuista mieleen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan säästötilille

Vierailija
2/12 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan - tai muitakaan tukia ei tule mutta jos jostain saan ylimääräistä varaan heti matkan. Mitä sitä rahaa tilille laittamaan, elämyksiä on kivempi muistella kuin pankkitilin numeroita! Eikä niitä rahoja saa mukaan kun täältä lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräistä rahaa?

Jos semmoinen ihme tapahtuisi, niin lyhentaisin visaa tai toista lainaa. Jolloin raha olisi käytetty, mutta toisaalta se olisi käytetty jo ajat sitten. Ja mä en lainarahaan/visaan ole turvautunut kuin hätätilassa.

Vierailija
4/12 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta tuhlata heti. Laitan tilille ja käytän kun oikeasti tarvitsen jotain.

Toisaalta rahatilanne on pitkään ollut hyvä, joten ei ole enää sellaista "ostan kun on rahaa" -listaa kuin oli joskus opiskeluaikoina.

Vierailija
5/12 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin sain 3000e ylimääräistä, ostin kaiken tarpeellisen ja osan pistin säästöön. Myös vähän hemmoteltiin itseämme.

Nyt taas "nuukaillaan", mutta onneksi melko huoletonta elämää, kun löytyy säästöjä pahan päivän varalle.

T: työtön

Vierailija
6/12 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä niitä viivana vaan sitten tarpeen mukaan. Tänä syksynä olen saanut työmatkojen takia kilometrikorvauksia kun olen matkustellut normaalia enemmän niin uusin urheiluvaatevarastoani niillä rahoilla. Muuten käytän rahaa kuten muulloinkin ja monesti laitan ylimääräiset säästöön.

Vierailija
7/12 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaikkia mutta tungen niitä ansiokkaasti lapsille ja lapsenlapseen satsaan myös.

Vierailija
8/12 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhensin lainojani.

Vierailija
9/12 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöön menee.

Vierailija
10/12 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee joka kuukausi 1500-2000 € ylimääräistä rahaa ts rahaa, joka ylittää oman kulutukseni. Säästötilille menee ja sieltä myöhemmin sijoituksiin.

Vierailija
11/12 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräiset sijoituksiin entisten lisäksi.

Koroilla eletään -pääoma saa olla rauhassa.

Vierailija
12/12 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sen tarpeelliseen. Nyt kuukaudessa menee pieni summa säästöön, joten en tunne tarvetta laittaa sitä säästöön.

Lyhennän esim. osamaksuja (tietokone, tv) tai käytän muuten tarpeelliseen, eli välikausihaalareihin, talvihaalareihin, yms).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän