Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuri Outlander-keskustelu!

Vierailija
15.09.2014 |

Tähän ketjuun kaikki keskustelut sarjasta. Sitä siis pystyy seuraamaan käytännössä reaaliajassa, kuka mistäkin lähteestä. Voi googlailla vaikka watch free tv series tms.

Tiesittekö, että itse Diana Gabaldon tekee sarjassa

?

Otetaanko käyttöön nimimerkit? Minä voin olla vaikka sassenach

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhih mikä aloitus: "Minä voin olla vaikka sassenach."

Vierailija
2/11 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin osallistua keskusteluun mutta ei täällä puhuttukaan autoista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi jakso tulee siis aina sunnuntaisin Suomen aikaa.

sassenach

Vierailija
4/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kirjoja, enkä katsonut sarjaa, mutta kirjojen lukemista olen harkinnut. Onko se sellainen kirjasarja, joka sopii miehille, vai onko liian romanttista höttöä? :D

Olen 30 v historiasta kiinnostunut mies, joten asetelma vaikuttaa mielenkiintoiselta aikamatkustuksineen.

Vierailija
5/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii miehillekin, siinä on tosi paljon sotajuttuja, Amerikan itsenäistymisvuosia yms. Kannattaa ainakin kokeilla! Aikamatkustaminen on tosi mielenkiintoinen ajatus minustakin. Ja kivikehät ylipäätään.

sassenach

Vierailija
6/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että sopii myös miehille se kirjasarja, ja tv-sarja ainakin sopii, oma mieheni on historiaintoilija ja tykkää todella paljon tuosta sarjasta, se on sen mielestä parempi kuin game of thrones tällä hetkellä.

Molemmat odotetaan aina sunnuntaita, jotta päästään katsomaan sitä.

Olen tässä keskustelussa Dougal.

Vierailija
7/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olitte viime jaksosta; blackjack on niin kamala tuossa omasta mielestäni, liian hyvä se näyttelijä, itselleni tuli oksettava olo ja kylmät väreet, kun se kuvaili sitä ruoskimista, hyih....

Varsinkin ottaen huomioon tulevaisuuden tapahtumat, mutta pidetään tämä ketju spoilervapaana? Niille, jotka seuraavat sarjaa, mutta eivät ole lukeneet kirjoja?

-Dougal

Vierailija
8/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:50"]

Mitä mieltä olitte viime jaksosta; blackjack on niin kamala tuossa omasta mielestäni, liian hyvä se näyttelijä, itselleni tuli oksettava olo ja kylmät väreet, kun se kuvaili sitä ruoskimista, hyih....

Varsinkin ottaen huomioon tulevaisuuden tapahtumat, mutta pidetään tämä ketju spoilervapaana? Niille, jotka seuraavat sarjaa, mutta eivät ole lukeneet kirjoja?

-Dougal

[/quote]Kerkesin jo vähän spoilata, mutta yritän olla spoilaamatta enempää. Minusta tuosta BlackJackista on saatu ihan tosi kauhea sarjaan. Luen siis kirjaa tässä samaa tahtia kuin sarja etenee (toinen lukukierros menossa), enkä kokenut häntä noin vihamieliseksi.

sassenach

Vierailija
9/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:45"]

Sopii miehillekin, siinä on tosi paljon sotajuttuja, Amerikan itsenäistymisvuosia yms. Kannattaa ainakin kokeilla! Aikamatkustaminen on tosi mielenkiintoinen ajatus minustakin. Ja kivikehät ylipäätään.

sassenach

[/quote]

Ok, täytyy vakavasti harkita.

Vierailija
10/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tv-sarjasta vielä, tuleeko sitä tv:stä joltain kanavalta, vai vain netistä? Kuinka kauan ne jaksot säilyy katsottavana, jos esim haluan ruveta seuraamaan sitä vaikka puolen vuoden päästä?

T:3 ja 8

Vierailija
11/11 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:57"]

Tuosta tv-sarjasta vielä, tuleeko sitä tv:stä joltain kanavalta, vai vain netistä? Kuinka kauan ne jaksot säilyy katsottavana, jos esim haluan ruveta seuraamaan sitä vaikka puolen vuoden päästä?

T:3 ja 8

[/quote]Netistä minä katson, noudata noita ekan viestin ohjeita niin löydät varmasti jonkun paikan josta seurata. En viitsi tähän linkittää ettei tule mitään seuraamuksia.

sassenach