Ostaisinko Primebootsit (379€) vai
jotkut ihan randomit nahkasaappaat(n 200€)?
Käytän niitä todennälöisesti ainakin 5v joten laatu on tärkeä.
Kommentit (3)
Mulla on Primebootsit, enkä luopuisi niistä. Mahdottoman laadukkaat ja hyvät jalassa. Mies kyllä meinasi pyörtyä, kun kerroin 420 euron hintalapusta, mutta mullakin on ajatuksena käyttää noita pitkään.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:50"]
Mulla on Primebootsit, enkä luopuisi niistä. Mahdottoman laadukkaat ja hyvät jalassa. Mies kyllä meinasi pyörtyä, kun kerroin 420 euron hintalapusta, mutta mullakin on ajatuksena käyttää noita pitkään.
[/quote]
Ei mua varsinaisesti himota noi Primebootsit, ovat vaan niin hyvännäköiset ja oletan niiden olevan laadukkaat.
Sinulle jolla sellaiset on, pitääkö kokomerkintä paikkaansa?
Minä en edes kerro miehelleni ostosteni hintoja, se pyörtyilis ihan kaikista mun hankinnoistani. On vähän pihalla siitä mitä esim. vaatteet maksaa. Sitä paitsi kaikki on aina niin suhteellista, en käytä alkoholia kun taas miehen mielestä ei ole mitenkään kummallista kuluttaa baarissa 70€. Miehen mielestä on kallista jos ostan 70 euroa maksavan puseron.
Ostan aika vähän mutta pyrin hankkimaan laadukasta ja kestävää. pelkästä nimestä (LV, Kors...jne) en halua maksaa.
ap.
Mun neuvo on se, että osta se mistä oikeasti haaveilet (jos se on nyt realistisen hintainen ja siihen on periaatteessa varaa). Sellaisista korvaavista tuotteista ei tule kuin paha mieli ja lopulta ostat sen alkuperäisen himotuksen kohteen kuitenkin.