Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Mies laittoi valkoiset alusvaatteeni mustan kalsaripyykin sekaan!

Vierailija
06.09.2014 |

Hitto, kun ärsyttää! Kahdet laadukkaat Chantellen liivit ja useita alushousuja mustan kalsaripyykin seassa 60 asteessa. Mitä mies oikein ajatteli??? Yritti auttaa??? Liivit pilalla jo kuumasta konepesusta, lisäksi kaikki alusvaatteet värjäytyneet harmahtaviksi. Mies ei enää minun pyykkeihini koske, pilatkoon vain omat vaatteensa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Voi miehiä!

Vierailija
2/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla vihainen, mutta kyllä keittää Tällainen. Mies tietää, että pesen liivit käsin. Kun nyt nalkutin tuosta värjäytymisestä niin sanoi vain, että eihäk niitä kukaan näe ja kaupasta saa uusia. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä tunteen! Meillä olen ottanut kokonaan pyykkivastuun, koska minulla on liikaa kivoja juttuja joita pelkään miehen pesevän väärin.

Vierailija
4/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee sun kanssa liiviostoksille ja pulittaa maksun omasta pussista.

Vierailija
5/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:42"]

Tiedän kyllä tunteen! Meillä olen ottanut kokonaan pyykkivastuun, koska minulla on liikaa kivoja juttuja joita pelkään miehen pesevän väärin.

[/quote]

Sama täällä! Olen kieltänyt miestä pesemästä neuleitani, koska on pilannut jo yhden kashmirneuleen käyttämällä tavallista pesuainetta. Inhottaa tuollainen vaatteiden laiminlyönti! Menee rahaa ihan hukkaan, jos ostaa kalliita vaatteita, eikä hoida oikein.

Vierailija
6/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät näitä äsiöitä välitettävästi äinä ymmärrä. Siksi värsinkin pöikämiehillä ön pyykin yleisväri usein härmää.

Vierailija
7/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten liivit voi mennä pilalle jo siitä kun ne pesee 60 asteessa, aika surkeita liivejä sulla, kun jopa henkkamaukan liivit kestää kuudenkympin konepesun.

Vierailija
8/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä varten olen ostanut meille kolme pyykkikoria, joihin olen kanteen kirjoittanut tussilla:

*Mustat/tummat 40 C

*Vaaleat, värilliset 40 C

*Pyyhkeet, lakanat 60 C

Tietysti minä pesen pyykit (oon vaan niin paljon parempi siinä), mutta pyykkikorikäytäntö helpottaa tuota miehen ajatusmaailmaa. Välillä tosin mietin, erottaako mies tummaa vaaleasta, mutta onneksi ne on yksittäiskappaleita.

Vierailija
9/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia mies ei pese meillä pyykkiä. Ei vaan voi ymmärtää miksei kaikkea voi laittaa samaan, häntä kun ei haittaa vähän harmahtavat t-paidat ja muut vaatteet, ei kuulemma huomaakaan. Muita kotitöitä kyllä tekee.

Vierailija
10/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaisin värejä ei laita edes toistaitoinen nykyään, tahallaan teki.

No pyydä nyt hemmetti edes kunnolla korvausta ja menet ostamaan vielä Chantelleakin ihanemmat alusvaatteet. Laita äijä maksamaan kaksi settiä, kun kerran ne pilasi. Itse ostaisin jotkut ihanat Aubadet tai Antineat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän