Mitä noi "toinen sivu", "seuraava sivu" -kommentit tarkoittaa?
Kommentit (22)
Vois tän bugin pikkuhiljaa vaikka korjatakin, hyvä lukea keskustelua joista puolet viesteistä on "tokalle"...
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:36"]
Mobiililla ei pääse kakkossivulle, jos ei laita kommenttia.
[/quote]
Näin. Ja ennenkuin joku tulee sanomaan että laittaa linkkiin sen /sivu2 jutun niin ei toimi iphonessa ainakaan minulla. Mitenkään muuten ei näe kakkossivua kuin kommentoimalla.
Aivan surkea tuo mobiili, usein vain se eka sivu näkyy jos sitäkään.
Minulla kyllä pääsee 2 sivulla mobiililla...
Koska ihmiset on tyhmiä eikä osaa kokeilla painaa uudestaan sivunnumeroa jolloin sivu latautuu esille
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:50"]
Koska ihmiset on tyhmiä eikä osaa kokeilla painaa uudestaan sivunnumeroa jolloin sivu latautuu esille
[/quote]
No ei toimi. Sitä sivunumeroa ei tule näkyviin mobiilissa ollenkaan.
Kyllä Androidilla toimii. Vaihtakaa parempaan puhelimeen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:02"]Kyllä Androidilla toimii. Vaihtakaa parempaan puhelimeen.
[/quote]
Yleensä toimii, mutta ei ihan joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:02"]Kyllä Androidilla toimii. Vaihtakaa parempaan puhelimeen.
[/quote]
Yleensä toimii, mutta ei ihan joka kerta.
[/quote]
Toimii sillon ku kommentteja on vähintää 51.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:02"]Kyllä Androidilla toimii. Vaihtakaa parempaan puhelimeen.
[/quote]
Androidilla pääsee kakkossivulle sitten, kun ketjussa on sivuja enemmän kuin kaksi. Mutta ketjussa, jossa mennään vasta siinä kakkossivussa, ei pääse toiselle sivulle kuin kommentoimalla ketjua.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:47"]
[/quote]
Näin. Ja ennenkuin joku tulee sanomaan että laittaa linkkiin sen /sivu2 jutun niin ei toimi iphonessa ainakaan minulla. Mitenkään muuten ei näe kakkossivua kuin kommentoimalla.
[/quote]
kirjoita /sivu/2 , toimii paremmin :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:02"]
[/quote]
Noh, mihin minun nyt sitten pitäsi vaihtaa, kun ei androidilla toimi. Samasta suolesta kaikki puhelimet kuitenkin on ja toimii aina sen mukaan kenen promoamasta propagandasta on kyse. Harva osaa kuitenkaan mitään perusteluja laittaa miksi joku on hyvä tai huono.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:02"]
[/quote]
Ihquuu. Äippä osti mullekin kytkyllä. <3
No odottakaa vittu että siihen ketjuun tulee lisää viestejä niin näätte tokan sivun. Ei siellä mitään niin tärkeää kuitenkaan ole. Ja jos ei viestejä tule muilta, niin ketju on kuollut joka tapauksessa.
Luulin että ne on mielisairaiden hörhökommentteja.
Kahdesta mun käytössä olevasta puhelimesta tokat sivut toimii ainoastaan sillä halvemmalla ja vanhemmalla. Sillä uudemmalla yleensä ei pysty edes lähettämään kommentteja. Molemmat Androideja. Eli eipä se puhelimen vaihtaminen välttämättä auta mitään, joku voisi sen sijaan ylläpidon puolelta tehdä asialle jotain.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:47"]
[/quote]
[/quote]
kirjoita /sivu/2 , toimii paremmin :)
[/quote]
Sitä juuri tarkoitin, en jaksanut tarkastaa miten se oli. Kokeiltu on joka tavalla. Ei toimi edelleenkään.
Ihmettelen myös sitä, että en saa tabletilla kommentteja läpi. Aina vaan tulee "posting not allowed" tms. :(. En tajuu.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:18"]
No odottakaa vittu että siihen ketjuun tulee lisää viestejä niin näätte tokan sivun. Ei siellä mitään niin tärkeää kuitenkaan ole. Ja jos ei viestejä tule muilta, niin ketju on kuollut joka tapauksessa.
[/quote]
Niin, onhan se kohtuutonta toivoa että keskustelupalsta toimii oikein.