Rehellisesti, onko mulla mitään toivoa löytää ketään koskaan elämääni?
Yli kolmekymppinen, muunsukupuolinen aseksuaali, jolla ei ole lapsia. Määräaikaisella eläkkeellä.
En tupakoi, en käytä alkoa, mutta sallin niiden käytön muilla. Sosiaalisesti kömpelö. Ulkoisesti muistutan Klonkkua.
Taidan olla menetetty tapaus?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa muunsukupuolinen?
kaiketi, että elää mielikuvitusmaailmassa
Etsi hobbitti jolla on klonkku-fetissi. Olen sitä mieltä että mainstream lihatiskeiltä ei kannata etsiä seuraa ellei se tunnu omalta jutulta. Se käy vain itsetunnon päälle ja itsetunto on hyvin tärkeää.
Muunsukupuolinen = ei näe itseään naisellisena eikä miehekkäänä. Lähinnä mun kohdalla toteutuu niin, että en välitä pukeutua/ käyttäytyä minkään sukupuolinormin mukaan. Jos laitan bokserit jalkaan, niin en koe sitä outona tai jos sheivaan sääret, niin teen sen vaan oman mukavuuden takia.
En tosiaan ole edes etsinyt aktiivisesti ketään elämääni, kun "lihatiskit" ei kiinnosta. En muutenkaan jaksa välittää toisten ulkonäöstä. Enemmän painaa se, mitä pään sisältä löytyy.
Masentavaa kirjoitti:
Muunsukupuolinen = ei näe itseään naisellisena eikä miehekkäänä. Lähinnä mun kohdalla toteutuu niin, että en välitä pukeutua/ käyttäytyä minkään sukupuolinormin mukaan. Jos laitan bokserit jalkaan, niin en koe sitä outona tai jos sheivaan sääret, niin teen sen vaan oman mukavuuden takia.
En tosiaan ole edes etsinyt aktiivisesti ketään elämääni, kun "lihatiskit" ei kiinnosta. En muutenkaan jaksa välittää toisten ulkonäöstä. Enemmän painaa se, mitä pään sisältä löytyy.
Mutta olet silti sukupuoleltasi nainen (jos oikein tulkitsin). Sukupuoliroolit nyt vain on vieläkin niin jäykkiä, ettei kaikki siihen samaan muottiin mahdu, eikä ole ennenkään mahtunut, eikä tarvitse mahtuakaan. Ei sitä silti minusta pidä kutsua muunsukupuoliseksi, vaan elää elämäänsä niinkuin parhaiten näkee. Ei suurin osa ymmärrä mitä tuollaiset termit kuin muunsukupuolisuus tarkoittaa, koska oikeasti biologisia sukupuolia on kaksi. Oudompana ihmiset sitä pitää että kutsut itseäsi muunsukupuoliseksi, kuin sitä että olet nainen/mies omalla tavallasi, vaikka se ei kaikkia stereotyyppejä täyttäisikään.
Niin, mistä halu marginalisoida itsensä identifioitumalla muunsukupuoliseksi?
Eikö muunsukupuolisille ole olemassa Seta, jonka toimintaan osallistumalla voisi todennäköisemmin kohdata samassa tilanteessa olevia? Jotain kevyttä järjestöhommaa siis. Sinuna lähtisin tuolta kentältä etsimään jotain sopivalta tuntuvaa toimintaa.
Sukupuoli määrittyy alapään elinten mukaan. Niitä on kaksi ja variaatioita näissä on lukuisia.
Vähän niin kuin, että me ollaan Suomalaisia, jos ollaan täällä synnytty ja tän maan kansalaisiksi synnytty. Voidaan sitten identifioitua joksikin muuksikin...
Etsitkö suhteeseen siis miehiä, naisia vai toisia muunsukupuolisia?
En osaa sanoa mahdollisuuksistasi, mutta haastavaa tulee kyllä olemaan, koska jo pelkästään aseksuaaleja on niin vähän. Ei toivoa kannata silti kokonaan menettää, hyvällä tuurilla löydät toisen kaltaisesi.
Mitä tarkoittaa muunsukupuolinen?