Henna Peltonen fitness-kisoissa
http://m.iltalehti.fi/viihde/2014091418661863_vi.shtml
mun mielestä oli ihan ok kroppa mutta itse lajista en mitään ymmärräkään enkä tiedä arvosteluperusteita. Mutta aika sairaalta laji vaikuttaa kun kisapåivänä ei saa edes vettä juoda että lihakset näkyy.
oli Hennalla paljon lihaksikkaampi kroppa ku useimmilla siellä.
Kommentit (17)
Mun silmiin kroppa on vähän "epäsopusuhtainen". Vatsa todella timmi, mutta jalat ja takapuoli näyttävät suht treenaamattomilta. Eriparia siis, pistää silmään.
Ymmärtääkseni nuo bikinifitnessit eivät vissiin ole ihan normikisat, siellä pärjää enemmän "kauneudella" kuin lihaksilla.
Tämmönenkö se kropan pitäisi olla? Yäk!!!
Mutta noi tissit :D Kuin irralliset pallot.
Eihän sillä ole jaloissa ollenkaan lihaksia.
Ei riitä kumipallot ja treenattu perse noissa kisoissa,vaikka henna niin vissiin luulikin.Onn jäänyt kokonaan jalat vähälle treenille.
Nuo tissit on ihan karmeat.Kumiset palloit nahkapussissa.
Minusta Henna oli varsin hyvännäköinen kisaaja siihen nähden, että yleensä noissa kisoissa kyllä kropat ovat kunnossa, mutta kasvot ihan kamalan kärsineen näköiset. Noin kova treenaaminen ja dieettaaminen kerta toisensa jälkeen tekee ihosta äkkiä vanhan näköisen. Henna oli nätti myös kasvoiltaan.
Ehkä se jäi kiinni siitä mitä #3 sanoi, ylä- ja alakroppa eriparia.
Oho, en edes tiennyt, että henna treenaa nykyään. Kumpa itselläkin motivaatio riittäisi... :)
Kiinnittikö kukaan huomiota Hennan napaan? Korkealla? :D
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:18"]
Minusta Henna oli varsin hyvännäköinen kisaaja siihen nähden, että yleensä noissa kisoissa kyllä kropat ovat kunnossa, mutta kasvot ihan kamalan kärsineen näköiset. Noin kova treenaaminen ja dieettaaminen kerta toisensa jälkeen tekee ihosta äkkiä vanhan näköisen. Henna oli nätti myös kasvoiltaan.
Ehkä se jäi kiinni siitä mitä #3 sanoi, ylä- ja alakroppa eriparia.
[/quote]
Mun mielestä Henna nimenomaan näyttää kasvoista kulahtaneelta ja ikäistään vanhemmalta, mutta samalta hän näytti jos ennen kuin alkoi treenata.
Ja tuo rusketus!!! Överiksi mennyt!!! O.o
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:30"]
[/quote]
Toivottavasti et oo tosissas :D
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:30"]
[/quote]
Toivottavasti et oo tosissas :D
[/quote]
No oon. Yäk, mikä papu!!! :-X
Hennan pitäisi joko hankkia pienemmät implantit tai treenata lihaksikkaampaan body fitness kuntoon, jolloin isommat tissit sulautuisivat paremmin kehoon. Body fitnessissä ei myöskään naamalla ole niin suurta merkitystä kuin bikinissä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:30"]
[/quote]
Tuossa lajissahan rusketuksen pitää olla överi, jotta lihakset erottuu mahdollisimman hyvin. Mun mielestä Hennalla näytti olevan aika pienet lihakset. Rasvaprosentti toki oli matala, mutta pitäiskö noiden lihasten kuitenkin olla isommat? Vai haetaanko niitä isoja lihaksia vain body fitnessissä, ei bikini?
Ja jotenkin tuntuu, että mitä kärsineemmän näköinen naama, sen parempi sijoitus. Kova treeni, alhainen rasvaprosentti ja nesteiden säätely näkyy väistämättä myös kasvoissa. Ja mun mielestä H:n kasvot olivat nyt kauniimmat kuin normitilassa!
kehon tulee olla juuri sopusuhtainen ja tasapainoinen. Ei siis liian ylä tai alavoittoinen. Lihaserottuvuus ei saa olla liialliinen vaan sitä sakotetaaBikinifitneksestä seuraava on sii bodyfitness, jossa lihaserottuvuus ja jykevyys ovat valttia.
Kuinkahan moni näistä kisaajista on sellainen, jolla on ollut ongelmia syömisen kanssa? Kun jokuhan on tuonut esiin sellaisen ajatuksen, että tällainen fitness-kisaaminen on luvallista syömishäiriön toteuttamista. Eli yhtäkkiä henkilöllä ei olekaan syömishäiriötä, vaan hän treenaa kovaa fitness-kisoihin..
Niinpä. Ja Hennalla tosiaan oli paras kroppa! :) Tykkäsin itsekin.