Onko mieheni narsisti?
Olen pähkäillyt tätä jo jonkin aikaa kun ei toi ihan normaaalia käytöstäkään ole. Prisuhteessa on paljon ongelmia ja oikeastaan itse olen lapsen takia vaan kestänyt tähän päivään, nyt kelaan vakavasti lähtemistä, koska olen niin loppu. Tiedän et ansaitsee parempaa.
eli alku oli ihanaa, raskausaikana myös, mies osteli tulevalle lapselle tavaroita, puhui hirveästi kuinka paljon Hän tekee kaikkea lapsen kanssa jne. Jne..
Kun lapsi syntyi todellinen mies paljastui. välillä oli kausia ettei halua olla isä, välillä taas haluaa, kuitenkaan ei puolentoista vuoden aikana ole suostunut hoitamaan lasta kuin muutaman kerran, koska häntä ei kiinnosta, enkä mä voi pakottaa. On hankkinut lapselle n.5 tavaraa syntymän jälkeen, kaikki pitää mun naisena hoitaa.
odottaa et siivoan kodin, teen ruuan ja kaiken valmiiksi koska hän on töissä ja mä kotona. Jos pyydän omaa aikaa, haukkuu huonoksi äidiksi ja käskee laitaa lapsen hoitoon.
Myös kehuu mua maasta taivaaseen, mut suuttuessa saattaa haukkua vaatteitani, hiustyyliä, ulkonäköä ja sit sanoo et olin vihainen en tarkoittanut. Puhuu suuttuessa todella rumasti.
Kun puhun erosta ja poismuutosta, muuttuu viikoksi taas täydelliseksi,tekee paljon ja sit taas sama vanha paska jatkuu.
Kehuu itseään liikaa, aina on joku sanonut sen ulkonäöstä, vaatteista, lihaksista jne ja toisekseen sais naisen kuin naisen itselleen ja kun harvoin käy baarissa niin aina on hirveet iskuyritykset naisilla ollut (hänen puheiden mukaan) myös hänen kaverit vaihtuu usein, koska tulee niiden kanssa ongelmia ja koskaan hänessä ei oo mitään vikaa.
koskaan ennen itsetuntoni ei oo ollut näin nollassa kuin nyt ja mun on pakko lähtee ennenkuin hajoon kokonaan!
Kommentit (4)
Pahalta kuulostaa. Sinuna kävisin alkajaisiksi puhumassa noista asioista jonkun ammattilaisen kanssa, vaikutat henkisesti tosi väsyneeltä. Ero voi olla vaihtoehto, jos mies ei muutu.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:09"]Pahalta kuulostaa. Sinuna kävisin alkajaisiksi puhumassa noista asioista jonkun ammattilaisen kanssa, vaikutat henkisesti tosi väsyneeltä. Ero voi olla vaihtoehto, jos mies ei muutu.
[/quote]
Ja eihän se mies siitä muutu. Älä siis ainakaan uskottele itsellesi että mies muuttuisi, koska ei se ihminen siitä muuksi muutu. Pahoittelen jos tämä kuulostaa jankkaukselta, mutta itse en asiaa meinannut millään tajuta, aina toivoin vain parasta. Jos miehesi sinua haukkuu pahasti niin se on jo itsessäänkin syy lähteä, ei edes suutuspäissään pitäisi koskaan ryhtyä toimenpiteisiin haukkumaan puolisoaan.
Lähteminen voi olla vaikeaa, mutta usko pois, se on parempi vaihtoehto kuin jääminen. Tsemppiä ja voimia sinulle!
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:09"]Pahalta kuulostaa. Sinuna kävisin alkajaisiksi puhumassa noista asioista jonkun ammattilaisen kanssa, vaikutat henkisesti tosi väsyneeltä. Ero voi olla vaihtoehto, jos mies ei muutu.
[/quote]
...ei edes suutuspäissään pitäisi koskaan ryhtyä toimenpiteisiin haukkumaan puolisoaan.
[/quote]
Ja siis, ryhtyä haukkumaan puolisoaan. Mistä helvatasta tuo "toimenpiteisiin" tuonne tuli... v*tun ennakoiva tekstinsyöttö, huoh
Narsissisi on nyt puhjennut. Vie valoon ja tuuleta koti. Anna se pois.