Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako pätevä 35v nainen hakea Stubbin puoluesihteeriksi?

Vierailija
14.09.2014 |

Uuden ajan pääministeri on laittanut avoimen ja luottamuksellisen haun päälle. Pitääkö olla vanha politiikan sotaratsu, että voi hakea, vai voiko uuden ajan ammattilainen/ johtaja, muualta kuin suoraan poliittisista piireistä hakea? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaan taas naiset miettii tämmöisiä. Miettisikö pätevä mies, että ei voi hakea? 

Vierailija
2/10 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea, mutta valmistaudu myös kohtaamaan sen raadomman puolen julkisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun todella täytyy juuri täällä asiaa kysellä, ehkä on parempi kun unohdat koko jutun.

Vierailija
4/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä vain

Vierailija
5/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Stubbin puoluesihteeri" :D Luulen, että tuo sihteeri-termi hämää sinua ja olet saanut vähän väärän kuvan tehtävän sisällöstä.

Vierailija
6/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakis. Joudut kuitenkin twiittailemaan päivät pitkät, tukemaan vähäosaisten ongelmien vähättelyä kuten Venäjäpakotteiden vaikutus (ei kuulema vaikuttanut moneen suomalaiseen...nooh ei ehkä ihan heti ja suoraan mutta välillisesti kyllä), juoksemaan kaikissa tärkeissä menoissa mukana kuten jollain linnunpönttömessuilla kokousten sijaan. En pidä Stubbista. Turha, turhempi, turhin

Vierailija
7/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin haen.mutta ensin vien lapset päiväkotiinjakäyn katsomassa automaatilla onko sossut laittanut rahaa ja sitten aamukaljalla tuossa ostarin pubissa ja sitten hakemusta tekemään.

t.av-mamma

Vierailija
8/10 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:00"]

minä ainakin haen.mutta ensin vien lapset päiväkotiinjakäyn katsomassa automaatilla onko sossut laittanut rahaa ja sitten aamukaljalla tuossa ostarin pubissa ja sitten hakemusta tekemään.

t.av-mamma

[/quote]

Tsemppiä!

Olen lähes varma, että tulet valituksi.

Vierailija
9/10 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu...

Vierailija
10/10 |