Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtavaa! Negatiivinen testitulos riittäisi tapahtumiin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä sulle yllätys? Johan tuosta on pitkään puhuttu.

Vierailija
2/4 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Negatiivinen testi ei kyllä ole 100% varma merkki ettei ole kyseisellä hetkellä oireeton mutta sairastunut/levitä tautia. Olen sairastanut koronan. Ensimmäinen testi oli negatiivinen (olin oireeton, menin testiin koska tiesin altistumisesta töissä). Noin 12 tunnin päästä alkoivat oireet, ja seuraavana päivänä testi olikin jo positiivinen. Tuona negatiivisen testin päivänä minut laskettiin tartuttavaksi, onneksi en ollut muualla kuin kotona ja testissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on yllätystä?

Vierailija
4/4 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Negatiivinen testi ei kyllä ole 100% varma merkki ettei ole kyseisellä hetkellä oireeton mutta sairastunut/levitä tautia. Olen sairastanut koronan. Ensimmäinen testi oli negatiivinen (olin oireeton, menin testiin koska tiesin altistumisesta töissä). Noin 12 tunnin päästä alkoivat oireet, ja seuraavana päivänä testi olikin jo positiivinen. Tuona negatiivisen testin päivänä minut laskettiin tartuttavaksi, onneksi en ollut muualla kuin kotona ja testissä.

Sama täällä. Olen kertonut ennenkin:

Tyttäreni altistui ja osasi odottaa oireita. Meni testiin samana päivänä, kun oireet tulivat. Testi nega. Viidentenä päivänä uudelleen, ja sitten positiivinen.

Kverini miehellä ja pojalla oli testattu taiti. Kaveri itse sairastui ja nousi 40 asteen kuume. Vasta kolmas testi oli positiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi