Rasvasta kieltäytyjät ovat pahimpia lihavuuden aiheuttajia
Kommentit (9)
Tuossa otsikossa ei ole kauheasti järkeä.
No mä kyllä olin hoikka vain kun olin rasvaa välttelevä vegaani. Lihoin kun aloitin normaalin sekaruoan ja lopetin rasvan pelkäämisen. Nyt kyllästyin ja palasin takasin mahdollisimman vegaaniselle ja jo viikossa on energia lisääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Eli kun kieltäydyn rasvasta olen lihavuuden aiheuttaja? Hmm...
Tarkoitan siis joukkoa ihmisiä. Kun sanotaan, että lihavuus on jo kansallinen ongelma, niin tuostahan se johtuu. En puhu yksilöstä.
Tuntuu kyllä että pieni suklaapatukka kaupasta joskus lihottaa. Että saa niitä "kevyempiä" vaihtoehtoja olla vaikka marjaleivos, jossa on otettu terveyskohdat huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä että pieni suklaapatukka kaupasta joskus lihottaa. Että saa niitä "kevyempiä" vaihtoehtoja olla vaikka marjaleivos, jossa on otettu terveyskohdat huomioon.
Mitähän terveyttä on leivoksissa?
Vegaanit on riukuja, jotka eivät jaksa urheilla sekuntiakaan. Jo ennen vaihdevuosia luut on hairaita kuin olki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän terveyttä on leivoksissa?
Leivoksen voi tehdä joko niin että sinne tungetaan paljon rasvaa ja kilo sokeria, tai sitten ei juurikaan rasvaa kakunpalaan ja hyvä marjatäyte, joskin hieman sokeria siihen menee.
Eli kun kieltäydyn rasvasta olen lihavuuden aiheuttaja? Hmm...