Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut kaveri ärsyttää!!!!

Vierailija
13.09.2014 |

Jo monta vuotta msentuneen kaverin itsekeskeisyys ärsyttää ihan sairaana. Vaikka mitä hoitoja on kokeillut mutta mikään ei toimi kuulemma joten ei halua enää mennä hoitoon.

Ei riitä enää sympatiat, vuosikausia jaksanut ymmärtää sen jatkuvia ohareita, järkyttävää itsekkyyttä, ei vastaa kuin 1/10 kerrasta viestiin tai puheluihin. Kaikki yhteiset sovitut reissut perutaan 90% varmuudella. Yleensä ei edes ilmoita ettei tule, vaan olen saanut yksin odottaa puoli tuntia. Eikä vastaa vasta kuin seuraavana päivänä, että sori kun en tullut mutku masensi.

En jaksa enää. Kaverille olen puhunut aiheesta mutta aina sama vastaus "mutku masentaa". Jätän tämän ihmisen kavereistani. Olenko paha ihminen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole paha. Jos ihmissuhde alkaa vain viedä energiaasi ja stressata, niin jätä vain. Minäkin välillä ikävöinvanhaa ystävääni, joka muuttui kymmenessä vuodessa ihan toiseksi. Ei aina voi pitää kiinni. Se palautuu, jos on palautuakseen. Tai sitten ei.

Vierailija
2/3 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairastanut masennuksen ja kyllä mä jopa niinä vaikeimpina aikoina olisin ymmärtänyt, että toistuva huono käytös ja ystävän kaltoin kohtelu on täysin hyvä syy päättää ystävyys. Se on ymmärrettävää, että masentuneena ei jaksa, mutta se, jos jättää ilmoittamatta, ettei tulekaan tapaamiseen, ei enää ole ymmärrettävää. Sen sijaan sitä en usko, että masentunut ihminen selittelisi ohareitaan niinkuin sinä sanoit eli "mutku masentaa". Ei masentunut kuvaile pahaa oloaan sanalla "masentaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä nyt ainakin reilu tauko kaveruudessa. Tauko, jolloin et ehdottele hänelle mitään, et kysele, et soittele. Jos hän ottaa yhteyttä, niin juttele, mutta anna ymmärtää, että sinulla on muutakin elämää myös ja siksi et voi päivystää koko aikaa. Et ole paha, olet väsynyt häneen vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan