Tietokoneeni on alkanut näyttää käynnistettäessä mustaa ruutua. Montako päivää elinaikaa koneellani on jäljellä?
Joudun siis sulkemaan sen pakolla ja avaamaan uudestaan, kunnes se suostuu toimimaan. Miten pitkään uskotte, että se vielä käynnistyy?
Kommentit (10)
Minulla oli tuollainen ongelma vanhassa pöytäkoneessa. Ongelma ratkesi, kun otin tietokoneen käynnistysasetuksista rastin pois jostain käynnistyksen nopeutus -jutusta. Katso löydätkö sellaista.
Voi olla satunnaisia temppuja. Käynnistät vain tietokoneen uudestaan jos tulee musta ruutu.
Avaa koneen kotelo ja putsaa pölyt
Olin sattumalta tilannut uuden koneen pari päivää ennen tätä ongelmaa, koska koneeni on jo vanha. Ongelma on siis poistuva, mutta jännitän, pysyykö koneeni hengissä siihen asti, kunnes saan uuden koneen. Täytyy katsoa tuota käynnistyksen nopeutus -juttua, minkä joku sanoi. ap
Myös jumitus tullut hiukan tyhjästä ja nettiinkään suostuisi sitten kirjautumaan?
10 vuotta, kun formatoit paskawindowsin ja asennat koneellesi linuxin.
Vierailija kirjoitti:
Olin sattumalta tilannut uuden koneen pari päivää ennen tätä ongelmaa, koska koneeni on jo vanha. Ongelma on siis poistuva, mutta jännitän, pysyykö koneeni hengissä siihen asti, kunnes saan uuden koneen. Täytyy katsoa tuota käynnistyksen nopeutus -juttua, minkä joku sanoi. ap
Anna sen olla päällä siihen asti kunnes uusi saapuu ja siirrä tiedostosi talteen pikimmiten.
Bluescreenistä saisi olla vähän enemmän huolissaan.
Kolme kertaa.