Onko ollut muotia joka ei olisi näyttänyt jälkikäteen naurettavalta?
Ei tule mitään isoa virtausta mieleen, joka olisi kestänyt ajan hammasta.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:22"]
80-luvun jupit. Kaksiriviset puvut näyttää hyvältä aina. Ne on nytkin tulossa muotiin. Samoin pikeet ei ole koskaan tyhmännäköisiä.
[/quote]
Pikeepaita on aina yhtä tyhmännäköinen.
[/quote]
Eikös 80-luvun jupit köyttäneet vielä nahkaisen kravatinkin kananpojankeltaiseen pikeepaitaan? Ja jalassaan ruudullset huumorihousut.
Ei ole. Tämän päivän rytkyt ovat huomenna naurettavia, eli pitää ostaa uudet, jotka ovat ylihuomenna naurettavia. Luonto kiittää.
http://www.pinterest.com/mrsixties/50s-women-s-fashion/
Noiden rinnalla jo nykypäivän muoti näyttää naurettavalle ;)
Tietyt klassikkovaatteet: valkoinen paitapusero, klassinen musta kynähame ja pikkumusta mekko ei mene koskaan pois muodista, jos malli on pelkistetty.
Minkään vuosikymmenen muotia ei täysin sellaisenaan voi ottaa uudelleen käyttöön, aina on jotain, mikä näyttää naurettavalta.
Minä vähän luulen, että nuo nyt tyylikkään näköiset 50-luvun vaatteet ovat näyttäneet 60-70 -luvuilla auttamattoman vanhanaikaisilta... Ja ne pitkät hameet silloin kuin mini oli muotia.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:43"]
50-luvun klassikoiksi muodostuneet vaatteet.
[/quote]
80-luvulla ei kukaan kehdannut sellaisia pitää.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:54"]
Pillifarkut ja leveätlahkeet, molemmat edelleen tyylikkäitä!
[/quote]
Joo, mutta kuka olisi käyttänyt niitä seitkytluvun leveälahkeita esim. 80-luvun lumipestyjen farkkujen aikaan?
Tietynlaiset lasten juhlavatteet ovat aina tyylikkäitä esim. merimiesaiheiset ovat pysyneet klassikkoina 1800-luvulta lähtien. Aikuisten vaatteissa ei taida olla vastaavia.
80-luvun jupit. Kaksiriviset puvut näyttää hyvältä aina. Ne on nytkin tulossa muotiin. Samoin pikeet ei ole koskaan tyhmännäköisiä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:00"]
Minä vähän luulen, että nuo nyt tyylikkään näköiset 50-luvun vaatteet ovat näyttäneet 60-70 -luvuilla auttamattoman vanhanaikaisilta... Ja ne pitkät hameet silloin kuin mini oli muotia.
[/quote]
Luulet aivan oikein. Lisäksi 50-luvun tyylinä nykyään myytävät vaatteet on yleensä aivan naurettavan tiukkoja, varsinkin miehillä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:54"]
Pillifarkut ja leveätlahkeet, molemmat edelleen tyylikkäitä!
[/quote]
Joo, mutta kuka olisi käyttänyt niitä seitkytluvun leveälahkeita esim. 80-luvun lumipestyjen farkkujen aikaan?
[/quote]
Yksi heppu käytti duunissa 80-luvulla. Oli se näky.