Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maistoin vauvan vaikkua

Vierailija
13.09.2014 |

Vauvalle kertyy aika paljon vaikkua korvakäytävän suulle, ja olen sitä sormella poistanut. Vauvan vaikku ei näytä tai haise samalta kuin aikuisen vaikku, mutta uteliaana ihmisenä halusin tietää, onko maku kuitenkin sama. Tulos: maku on sama, mutta hyvin mieto aikuisen vaikkuun verrattuna. (Omaa vaikkuani taas en ole maistanut tahallani, vaan vahingossa.)

Nyt kauhistelkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kerran maistoin. Säikähdin että lapsella mätänee korva päähän kun oli täynnä mönjää korva! Läheltä tarkistellessa tuli makea tuoksu. Oli pakko maistaa kun epäilin. Persikkamössöä! Ei hätää, hoitui pesemällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että jaoit tämän makuelämyksen kanssamme, nyt minun ei tarvitse itse mennä kaivelemaan yksivuotiaani korvia jos herääkin kysymys, miltä vauvanvaikku maistuu.

Vierailija
4/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:03"]

Minäkin kerran maistoin. Säikähdin että lapsella mätänee korva päähän kun oli täynnä mönjää korva! Läheltä tarkistellessa tuli makea tuoksu. Oli pakko maistaa kun epäilin. Persikkamössöä! Ei hätää, hoitui pesemällä!

[/quote]

Hah!

Ap

Vierailija
5/5 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:03"]

Mukavaa, että jaoit tämän makuelämyksen kanssamme, nyt minun ei tarvitse itse mennä kaivelemaan yksivuotiaani korvia jos herääkin kysymys, miltä vauvanvaikku maistuu.

[/quote]

Eikös! Toivottavasti joku joskus pohtii tätä ja päätyy googlettamaan tämän keskustelun. Olen tehnyt muille uteliaille palveluksen!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä