Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on? T:Mies

Vierailija
12.09.2014 |

Aina kun otan viinaa, niin kuin nyt niin tekee vierasta mieli. Rakastan helvetisti omaa vaimoa ja selvinpäin ei käy edes pettäminen mielessä. Jos juon humalaan, niin johan haluan baariin vierasta etsimään. Monesti olen löytänytkin mutta viime hetkeelä olen tullut järkiini. En ole kertaakaan pettänyt.  Mutta mistä vieraan halu johtuu???

Ensimmäinen pilluni oli vaimoni ja minä olin hänelle ensimmäinen. Ollaan oltu yhdessä pian 20 vuotta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies olet.

Vierailija
2/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:34"]

Kamala mies olet.

[/quote]

Niin olen...

T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluat todistaa itsellesi, että pystyt saamaan muutakin naisseuraa kuin vaimosi. Hienoa ettet ole pettänyt. Älä petäkään! Ja jos tästä tuntuu tulevan ongelma, vähennä tai lopeta alkoholi.

Vierailija
4/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estot katoaa humalassa?

Vierailija
5/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:38"]Ehkä haluat todistaa itsellesi, että pystyt saamaan muutakin naisseuraa kuin vaimosi. Hienoa ettet ole pettänyt. Älä petäkään! Ja jos tästä tuntuu tulevan ongelma, vähennä tai lopeta alkoholi.
[/quote]

Olen aivan samaa mieltä ylemmän kirjoittajan kanssa!! ÄLÄ koskaan petä naistasi!!!

Vierailija
6/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies olet.

[/quote]

höpöhöpö ihan tavallinen mies. Ajatus on vaan ajatus ja vasta teko on teko. Relaa ny. Anna sen ajatuksen vaan tulla, tiedät että kuitenkaan et tekis sitä oikeesti.

Vierailija
7/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:34"]

Kamala mies olet.

[/quote]

höpöhöpö ihan tavallinen mies. Ajatus on vaan ajatus ja vasta teko on teko. Relaa ny. Anna sen ajatuksen vaan tulla, tiedät että kuitenkaan et tekis sitä oikeesti.
[/quote]

Olen mies.. Mutta minulla ei ole ikävä tulkut tuollaista tunnetta.. Joten en voi ymmärtää miten joillakin tuollainen tulee.. :(

Vierailija
8/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut nuorena kokeilla muitakin naisia, eikä jäädä sen ekan kanssa:)) Nyt menetetty nuoruus siellä nostaa päätään.

Vierailija
9/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte olla edes Mies. Ihan sama juttu mulla aina kun olen humalassa. Tekee mieli puhtaasti seksiä. Parisuhteissa on tunteetkin, jotka tekee asioista monimutkaisia. Sen sijaan kännissä pystyy antaan itselleen luvan haluta pelkkää ja puhdasta seksiä ilman sitoumuksia.

Vierailija
10/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:39"]

Kamala mies olet.

[/quote]

[/quote]

Totta, Olen ilmeisesti halunnut nähdä että kelpaan muillekkin ja sen kun olen nähnyt niin jätän uuden kumppanin. Anteeksi tytöt...

Kaippa se johtuu siittä että pitää nähdä että kelpaan muillekkin. Mutta tärkein periaate on että vaimoani en petä!

T:Ap

Vierailija
11/11 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinä olet mies. Ei miehet yleensä ole uskollisia. Miksi se sitten vain on kännissä niin? En tosiaan tiedä, ehkä elät jotenkin valheessa. Eikö yksinkertaisin ratkaisu olisi lopettaa ryyppääminen? Ei se kovin terveellistä ole muutenkaan. 

Ja btw: et rakasta vaimoasia, ainoastaan nainen voi rakastaa. Olet kiintynyt häneen, mikä on ihan eri asia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi