Lue keskustelun säännöt.
kihomadoista
12.09.2014 |
Kihomadoista kokemuksia ...Oletteko päässeet eroon helposti? Miltä näyttää kuollut mato ulosteessa,onko ne siellä ulosteen sisällä ja minkä värisiä? Aivan täysin kirkkaan valkoisia vai? Onko sitkeitä,kovia vai aivan löysiä? Meneekö helposti rikki,kun painaa esim hammasta niin meneekö tosi helposti "töhnäksi" tai limaksi? Kaikki mahdolliset oireet olisi kiva kuulla.
En ole elävää kihomatoa nähnyt, mutta erilaisia oireita ollut pian vuoden...muilla perheenjäsenillä ei ole ollut matoja eikä oireita,olen aikuinen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla oireilu on semmoista, että noin yhdentoista aikiaan illalla alkaa peräaukkoa kutista. Se kutisee siksi, että mato on sieltä tulossa ulos munimaan. Jos tällöin koukkasee sormella peräaukkoon, saattaa saada sormenpäähän ihan ohuen langanpätkän, joka kiemurtelee. Se on se kihomato.
Mutta en enää stressaa, koska olen saanut ne kolmeen kertaan pois Hädesalvalla. Jos joku nyt miettii että miksi olen saanut ne niin usein, niin syy lienee siinä, että lapseni puree kynsiään ja ilmeisesti siksi saa tartunnan helposti. Ja minulla on myös paha tapa laittaa sormia suuhun... Olen yrittänyt opetalla siitä pois...
Lue tästä tarkemmin:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3859177/ketju/kihomadoista_eroon_hadesalvalla