Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin väsynyt että kaikki vain itkettää

Vierailija
12.09.2014 |

Olen toiminimellä puurtava palvelualalla työskentelevä yh. Tulot on tosi pienet ja lomia en ole pitänyt kolmeen vuoteen, koska ei ole varaa. Elän täysin kädestä suuhun. Toiminimi on ainoa vaihtoehto saada töitä tällä alalla. Verovelkaa kasaantuu joka kuukausi lisää. Teen töitä noin 50-60 tuntia viikossa, rahaa tulee reilut 3000, siitä yellit, alvit ja ennakkoverot yms. ja sen jälkeen ei tosiaankaan enää hihkuta ilosta.

Tähän asti olen jaksanut ihan hyvinkin. Olen ollut tyytyväinen elämään, vaikka onkin ollut köyhää. Nyt syksyn tullen kun muut ovat palanneet lomilta töhin ja itsellä jatkuu tämä vuosikausien työputki, niin tuli jonkinlainen seinä vastaan. En vain jaksa. En jaksa.

Työpäivät valuu hukkaan, kun en saa mitään aikaiseksi, minkä takia tulot pienenee, verovelka kasvaa, laskut jää rästiin. Pala kurkussa istun työn ääreen, mutta tuntuu, ettei minulla ole enää mitään annettavaa. Tarvitsen lomaa, mutta ei ole rahaa edes seuraavan kuun vuokraan, jos en paina koko ajan töitä. Haluaisin unohtaa kaikki huolet ja murheet ja etenkin raha-asiat vaikka yhdeksi illaksi, mutta en voi.

En jaksa. Miten hemmetissä saan itseni taas kasaan? Jos tämä jatkuu olen konkurssissa ennen vuodenvaihdetta ja jään työttömäksi valtavan velkakuorman kanssa. Mitä minä teen???!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla