Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko TORIN asentaminen helppoa; seuraako haittaa koneelle?

Vierailija
12.09.2014 |

Ja ei, en ole kriminaali.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:06"]

Helppo asentaa, mutta on hippasen hitaampi kuin tavallinen netti. Lisäksi fb menee ihan solmuun, kun ei osaa paikallistaa sinua. Googlen kanssa oli myös jotain paikannushässäkkää.

[/quote]

Tuontapaiset jutut ja muut mua just vähän huolestuttaa, tämä on ainoa koneparkani enkä halua joutua mitään säätämään.

ap

Vierailija
2/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitta seuraa välittömästi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa luottamuksellisesti että pääset samantien supon ja nsa:n listoille. Todennäköisesti myös puhelimesi menee kuunteluun.

Vierailija
4/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten odotellaan, olisiko ketään aikuista paikalla vastaamassa.

Vierailija
5/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta tor bundle niin saat heti käyttövalmiin paketin itsellesi. se on sitten hidas verrattuna nykyiseen yhteyteesi. mä en tiedä mihkä sä tota tarttet mutta vpn voisi olla parempi vaihtoehto. ilmaset tollaset on roskaa, mutta 5e/kk saa todella hyvin toimivan. vpn:llä sä voit esim myös katsella ulkomaisia netti-tv kanavia, jotka ei muuten näkyisi.

Vierailija
6/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:42"]

Voin kertoa luottamuksellisesti että pääset samantien supon ja nsa:n listoille. Todennäköisesti myös puhelimesi menee kuunteluun.

[/quote]

Väyrysen antin listalle joutuu myös, harrastaa paljon "radiokuuntelua", joten varoisin kyllä.

Vierailija
7/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:46"]

googleta tor bundle niin saat heti käyttövalmiin paketin itsellesi. se on sitten hidas verrattuna nykyiseen yhteyteesi. mä en tiedä mihkä sä tota tarttet mutta vpn voisi olla parempi vaihtoehto. ilmaset tollaset on roskaa, mutta 5e/kk saa todella hyvin toimivan. vpn:llä sä voit esim myös katsella ulkomaisia netti-tv kanavia, jotka ei muuten näkyisi.

[/quote]

Hm. Katsotaan. En tietenkään haluaisi kovin hidasta.

Vierailija
8/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneelle ei haittaa, koska ei käytössä muulloin, kuin kun selaat tor selaimella. Helppoa oli.

Vierailija
9/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että täällä joku idiootti kuvittelee, että tori.fi täytyy asentaa jotenkin koneelle. :D

Vierailija
10/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo asentaa, mutta on hippasen hitaampi kuin tavallinen netti. Lisäksi fb menee ihan solmuun, kun ei osaa paikallistaa sinua. Googlen kanssa oli myös jotain paikannushässäkkää.

Vierailija
11/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:04"]Mä luulin että täällä joku idiootti kuvittelee, että tori.fi täytyy asentaa jotenkin koneelle. :D
[/quote]

Joo, asensin tori_setup.exe ja kone nyt tosi hidas :(

Vierailija
12/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentaminen on todella helppoa eikä koneelle tulee mitään haittaa, jos et lataile jotain feikkiversioita.

En hirveästi tykkää sillä normisivustoja selailla, koska on hiukan hitaampaa ja kaikki mainokset ja scriptit ei ole blokattuna, toisin kuin normiselaimellani. Voihan ne toki blokata, mutta siinä menettää sitä anonyymiyttä samantien. Deepnettiä sitten joskus ajankulukseni ihmettelen, mutta nyt on taas suomilauta lopettamassa.

Vierailija
13/13 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:04"]Mä luulin että täällä joku idiootti kuvittelee, että tori.fi täytyy asentaa jotenkin koneelle. :D
[/quote]

Joo, asensin tori_setup.exe ja kone nyt tosi hidas :(
[/quote]

Tarkoitin siis sitä osto- ja myyntinettisivua, tori.fiä... :D Itselläni ei ole mitään tietoa muista toreista, joten hiljenenpä nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä