Mitä mieltä jos nainen kasvattaa kannabista?
Eikä luultavasti edes itse polta sitä ja on normaali töissä käyvä ihminen?
Kommentit (17)
Minä en osaa pitää asiaa mitenkään pahana. Saisi tässä maassa sallia pienimuotoisen kotikasvatuksen omaan käyttöön.
Jos ei itse käytä sitä, niin rahan vuoksihan hän sitä tekee. Huumediileri.
Rikollinen mikä rikollinen, ihan sama onko munat vai ei.
En hyväksy mitään humeita, muille kuin syöpäsairaalle tai muulle joka tarvitsee kannabista kivunlievitykseen. syövässähän kannabis toimii myös lääkkeiden tehostajana.
Kyllä siitä varmasti rahaa saa, mutta silti ihmettelisin miksi ottaa tuollainen riski. Ei hyvin käy jos jää kiinni ja siinä tilanteessa diilaamisesta saadut rahat eivät paljoa merkkaa.
Mun suhtautuminen kannabiksen kasvattajiin ei ole mitenkään sukupuolisidonnaista. Ja nykyään kun on niin paskoja ihmiskohtaloita niin en todellakaan karsasta ihmistä, joka yrittää saada vähän lisätienestiä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:46"]Kyllä siitä varmasti rahaa saa, mutta silti ihmettelisin miksi ottaa tuollainen riski. Ei hyvin käy jos jää kiinni ja siinä tilanteessa diilaamisesta saadut rahat eivät paljoa merkkaa.
[/quote]
Suomessa on onneksi näissä niin pienet tuomiot, että isoa riskiä ei ole.
Muuten kyllä voisi laillistaa koko touhun. Washingtonin osavaltion (väkiluku 7-miljoonaa) laskelma on, että laillinen kannabis tuottaa tuollaiset vaatimattomat 500 miljoonaa dollaria verotuloja vuodessa....
Mietin että ahaa, meillähän on jotain yhteistä :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:05"]Minä en osaa pitää asiaa mitenkään pahana. Saisi tässä maassa sallia pienimuotoisen kotikasvatuksen omaan käyttöön.
[/quote]
Alapeukuttajat, perustelkaa kantanne? Vai ettekö osaa?
Huumekauppias. Ihan sama polttaako itse.
Myyminen käsittääkseni on laitonta, jotenkin käsitän sen jos kasvattaa nimenomaan itselleen.
Kai se daami tajuaa että ne huumeet saattaa päätyä alaikäisille. Siis jonkun palstaa lukevan kultapuppelikin saattaa poltella tuollaisen "hyväntekijän" kasvatuksen lopputulosta viikonloppuna yökylässä tai jossain kaupungilla kavereitten kanssa. Jos tuolla ihmisellä on lapsia niin muistutan silmä-silmästä.. Sinä et kenties lapsellesi niitä antaisi -mutta antaisiko joku toinen huumeiden kasvattaja niitä tämän lapselle?
Jos naisella on työpaikka niin tuostahan sitten maksaa kivasti sakkoja.
Ajattelisin että hyvä juttu että hän kasvattaa terveellistä KASVIA joka auttaa useisiin tauteihin ja kipuoireisiin eikä aiheuta riippuvuutta. Ollaanko kavereita? :) olen itsekin nainen, jotain tuollaista ajattelisin :)
Seksikästä tottakai