Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VOIKO TUKIVYÖ OIKEASTI VAIKUTTAA NÄIN PALJON MAHAN PALAUTUMISEEN?!

Vierailija
12.07.2014 |

Uskomatonta. Nyt kyllä vituttaa että en ite ole käyttänyt mitään, en edes rasvannut. Tää muija on saanut vauvan ihan vasta! Ootteko muut käyttäneet tukivyötä ja millasin tuloksin?

Mulla maha roikkuu ja on ihan arvilla, lapsen sain about vuos sitten. 

http://rakkaudellahannele.blogspot.fi/2014/07/belly-bandit-tukivyosta-kokemuksia.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itsekin käytin ja vatsa palautui kummastakin synnytyksestä tosi nopeasti. Ihmettelen, ettei tätä mainosteta juuri missää.

Vierailija
2/5 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Samat kokemukset, tosin eri merkkinen vyö. On ihan vanhan kansan keino palauttaa maha takaisin paikoilleen, nykyaikana sitä vaan ylenkatsotaan. Kyllähän se kaipaa tukea samoin kuin rinnatkin, tuo mikään ihme ole jos jää roikkumaan ilman mitään tukea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palautui nopeasti ilman vyötä, joten vaikea sanoa, että onko vyöstä apua vai ei. Jos tulisin raskaaksi, en itse hankkisi. En sitten tiedä olisiko vyön avulla palautuminen ollut vielä nopeampaa...

Vierailija
4/5 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palautui aina ällistyttävän nopeasti ilman tukivyötä.

Vierailija
5/5 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan käytettiin korsettia, joka aiheutti kohdunlaskeumaa ym. vaivaa.Vatsanahan roikkuminen taas on perintötekijöistä kiinni, eikä siihen venyneeseen nahkaan vyöt auta.