VOIKO TUKIVYÖ OIKEASTI VAIKUTTAA NÄIN PALJON MAHAN PALAUTUMISEEN?!
Uskomatonta. Nyt kyllä vituttaa että en ite ole käyttänyt mitään, en edes rasvannut. Tää muija on saanut vauvan ihan vasta! Ootteko muut käyttäneet tukivyötä ja millasin tuloksin?
Mulla maha roikkuu ja on ihan arvilla, lapsen sain about vuos sitten.
http://rakkaudellahannele.blogspot.fi/2014/07/belly-bandit-tukivyosta-kokemuksia.html
Kommentit (5)
Kyllä. Samat kokemukset, tosin eri merkkinen vyö. On ihan vanhan kansan keino palauttaa maha takaisin paikoilleen, nykyaikana sitä vaan ylenkatsotaan. Kyllähän se kaipaa tukea samoin kuin rinnatkin, tuo mikään ihme ole jos jää roikkumaan ilman mitään tukea.
Mulla palautui nopeasti ilman vyötä, joten vaikea sanoa, että onko vyöstä apua vai ei. Jos tulisin raskaaksi, en itse hankkisi. En sitten tiedä olisiko vyön avulla palautuminen ollut vielä nopeampaa...
Mulla palautui aina ällistyttävän nopeasti ilman tukivyötä.
Ennenvanhaan käytettiin korsettia, joka aiheutti kohdunlaskeumaa ym. vaivaa.Vatsanahan roikkuminen taas on perintötekijöistä kiinni, eikä siihen venyneeseen nahkaan vyöt auta.
Juu itsekin käytin ja vatsa palautui kummastakin synnytyksestä tosi nopeasti. Ihmettelen, ettei tätä mainosteta juuri missää.