Kysy mitä haluat minusta ja elämästäni. t ammattivalittaja
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:16"]
Valitatko olosuhteiden uhrina vai omasta vapaasta halustasi?
t. Toinen ammattivalittaja, olosuhteiden uhri, joka on ryhtynyt valittajaksi, koska ei vain halua/osaa/kehtaa olla tekopirteä selviäjä.
Olosuhteiden uhrina valitan ja valitan vain näillä palstoilla en live-elämässä.
[/quote]
Eikö sua masenna olla valittaja? Ootko huomannu kuinka se vaikuttaa mielialaasi?
No, sitten olet ihan kuin minä :) Paitsi kyllä mä yhdelle ihmiselle valitan, eli miehelle. Mies-rukka. Onko sulla olosuhteet jotka valitusta aiheuttavat syntyneet lapsuudessa, vai aikuisiällä? Mulla lapsuudessa koettu pohjalla ja osa asioista mennyt pieleen nuorena aikuisena. (Anteeksi että tungen ketjuusi...) Nyt oon 40vee.
2
Kuinka sä jaksat valittaa sekä täällä että kaks'plussalla? Samoja juttuja päivästä toiseen, ensin toiselle palstalle ja sitten perään toiselle. Jotenkin tuntuu että sen ajan mitä tähän käytät vois käyttää paremminkin, niin että se sun elämä vois vähän parantua.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:23"]
t. Toinen ammattivalittaja, olosuhteiden uhri, joka on ryhtynyt valittajaksi, koska ei vain halua/osaa/kehtaa olla tekopirteä selviäjä.
[/quote]
[/quote]
Kyllä sä olet ihan itse itsesi uhriuttanut, ei olosuhteet eikä muut ihmiset. Sä nautit olla martyyri. Siksi sä et tee mitään parantaaksesi tilannettasi, koska silloin et enää voisi valittaa ja olla suuri kärsijä. Elämältäsi varmaan putoaisi pohja kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:31"]
Eikö sua masenna olla valittaja? Ootko huomannu kuinka se vaikuttaa mielialaasi?
[/quote]
Mua nyt masentaa elämä yleensäkkin mutta live-elämässä jaksan näytellä pirteää.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:32"]
No, sitten olet ihan kuin minä :) Paitsi kyllä mä yhdelle ihmiselle valitan, eli miehelle. Mies-rukka. Onko sulla olosuhteet jotka valitusta aiheuttavat syntyneet lapsuudessa, vai aikuisiällä? Mulla lapsuudessa koettu pohjalla ja osa asioista mennyt pieleen nuorena aikuisena. (Anteeksi että tungen ketjuusi...) Nyt oon 40vee.
2
[/quote]
Osa lapsuudessa mutta suurin osa aikuisiällä. Mun mies ei joudu valitusta kuuntelemaan eikä lapsikaan. Mä täytän 2 päivän kuluttua 41v.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:33"]
Kuinka sä jaksat valittaa sekä täällä että kaks'plussalla? Samoja juttuja päivästä toiseen, ensin toiselle palstalle ja sitten perään toiselle. Jotenkin tuntuu että sen ajan mitä tähän käytät vois käyttää paremminkin, niin että se sun elämä vois vähän parantua.
[/quote]
Jaksan vaan eipä mulla yksin päivisin ole muutakaan tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:23"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä sä olet ihan itse itsesi uhriuttanut, ei olosuhteet eikä muut ihmiset. Sä nautit olla martyyri. Siksi sä et tee mitään parantaaksesi tilannettasi, koska silloin et enää voisi valittaa ja olla suuri kärsijä. Elämältäsi varmaan putoaisi pohja kokonaan.
[/quote]
Mitä mä voisin tehdä parantaakseni tilannettani?mihinkään opiskelemaan mua ei huolita ja en saa opintoja ikinä loppuun, töitä en ole löytänyt yms.
ZzzzzzZZzzZZzzzzzzzZZZZZzzzzzZZzzzzZzzzzzzz...............