Mitä mieltä poikamme suunnitellusta nimestä? Asiallisia vastauksia kiitos.
Poikamme etunimeksi tulee Kello.
Nimi muistuttaa rakenteeltaan perinteistä suomalaista nimeä. Etukirjain on konsonantti ja sitten toinen kirjain on aina vokaali ja nimi myös loppuu vokaaliin.
Kommentit (45)
Talo on mennyt läpi, joten kellokin voi mennä. En pidä.
Helppo kortti mutta: mieti sen lapsen koulu-uraa. Haluatko sä että sille kettuillaan aivan_koko_ajan?
Heh heh. No, ei varmaan tule. Ihan järkky. Eihän se edes ole mikään nimi. Yhtään sen nimistä ei ole Suomessa, ei naista eikä miestä. Joten, ei toi ede välttämättä mene läpi.
Kello???? Joo rehellinen vastaus on että epäilen provoksi. E kai nyt kukaan anna oikeasti tuollaista nimeä?
Kello on typerä nimi ihmiselle. Yhtälailla voisitte nimetä lapsenne pöydäksi,tuoliksi,katoksi... samat perusteet,konsonantti/vokaali ajatuksella.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:43"]
Jos tarkoitat asiallisella vastauksella myötämielistä vastausta, onnea matkaan. Minusta nimi on todella typerä, antaa erittäin hölmön kuvan niin pojasta kuin hänen vanhemmistaan. "Vahinko ei tule Kello kaulassa."
[/quote]
Keijo tai Kalle mieluummin. Tai sitten toi Kelo.
Ap haluaa vain aikansa kuluksi keskustelua nimestä ja keksi jonkin mahdollisimman idioottimaisen. Ei kukaan oikeasti nimeäisi lastansa noin tyhmästi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:12"]
Kelo vaikka mielummin
[/quote]
celo wt-verso.
Ap keksin kaavallasi uuden nimen lapsellesi.
LUKKO!
Lukko Hämäläinen
No kuule Kello ei ole oikein hieno nimi pojallenne. Rohkenen ehdottaa teille muotoa Kelli. Vauva kellii, eli Kelli kellii... you know?
Ihan hirveä. Mä niin toivon, ettei tää ole totta! Tai enhän mä tiedä mikä olis se toiseksi paras vaihtpehto...
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:10"]Kello on typerä nimi ihmiselle. Yhtälailla voisitte nimetä lapsenne pöydäksi,tuoliksi,katoksi... samat perusteet,konsonantti/vokaali ajatuksella.
[/quote]
Minä nimeän tyttäreni Kondomiksi ja poikani Dildoksi.
On todella omituinen idea antaa nimeksi Kello. En pidä lainkaan. Toivottavasti luovutte ajatuksesta tai nimeä ei hyväksytä!
Ja sitten äännätte sen espanjalaisittain, 'Keijo'?
Huono.