onko kellään poikaa joka on sellainen "naisellisempi" ei ihan perus
rasvailli poika? mun 8v on leikkinyt aina tyttöjen kanssa,musta tuntuu,ettei oikein osaa olla poikaporukassa,ei ole esim.kiinnostunut fudiksesta tai muusta joukkuepelaamisesta ja täten tuntuu jäävän koulussa ulkopuolelle.On muutenkin vähän sellainen "naisellinen"
Kommentit (8)
Työkaverilla on, tanssiva 15 v. Tytön äänikin, toinen työkaveri tosin sanoi sen olevan homo. Aika näyttää.
2 kiusattiinko sinua koulussa tästä asiasta?
ap
No mitä itse muistan kouluvuosilta (olen. Yt 19 että ei niistä hirveän kauaa aikaa ole) niin kaikki feminiiniset pojat joko olivat julkihomoja, kaappihomoja tai sitten heitä kiusattiin haukkumalla homoiksi vaikka eivät olisi olleet. Nämä naiselliset heterot sitten olivat joko tyttöporukassa tai jos eivät olleet sinnekään sopivia niin sitten oli tänä yksin nyhjöttävien reppanoiden porukka..
Varmaan saa kuulla homo-huutelua aika lailla... :(
onko muka kaikki naiselliset miehet homoja? tiedän monta jotka ovat ihan heterosuhteessa,lapsia jne
Mulla on jonkinverran feminiininen 11v poika, mutta sitä on kyllä aika vaikeaa tarkkaan määritellä missä se ns. feminiinisyys tarkalleen ottaen ilmenee. Tykkää jalkapallosta ja riehumisesta, mutta on jotenkin joko epämääräisen varovainen tai epävarman ylivilli. Kädet todella usein homokliseen mukaisesti. Ruumiinrakenne siro ja sensuellit isot huulet. Kiinnittää paljon huomiota ulkoiseen olomukseensa. Kiinnostunut toisesta maailmansodasta ja lentokoneista. Harrastaa tanssia ja poikkihuilua sekä lukemista. Kavereina fiksuja poikia, joiden kanssa pelaa jalkapalloa, rakentaa majoja, roikkuu tietokoneella ja tekee leffoja. Kielissä ja matikassa hyvä. Ei hakeudu tyttöjen seuraan eikä tytöt hänen, mutta saman ikäisen tyttöserkkunsa kanssa ovat kuin paita ja peppu varsinkin kun ovat vain kahdestaan...
No itse olin tuollainen. Edelleenkin tulen paremmin naisten kanssa juttuun kuin miesten kanssa