Mielipide nimestä Viola?
Sukunimi on sarjaa Tuomilehto, Tammilehto, Pyökkilehto jne.
Kommentit (17)
En tykkää. Tulee mieleen englannin violate (häpäistä, rikkoa) tai espanjan violar (raiskata). On vihamielisen kuuloinen nimi.
Ei liian yleinen eikä yyberharvinainen. Tosi nätti, sointuu kivasti. Tykkään!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:31"]Tuorejuusto
[/quote]
Jos Violasta tulee mieleen juusto, niin Sinistä tulee varmaan siivousvälineet, Kaislasta laiturit, Aatoksesta peliyhtiö... Tuollaisia on määrättömästi.
Tosiaan tuorejuusto/sulatejuusto, kuten joku jo sanoikin..
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:31"]Tuorejuusto
[/quote]
Jos Violasta tulee mieleen juusto, niin Sinistä tulee varmaan siivousvälineet, Kaislasta laiturit, Aatoksesta peliyhtiö... Tuollaisia on määrättömästi.
[/quote]
No eipä kyllä
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:31"]Tuorejuusto [/quote] Jos Violasta tulee mieleen juusto, niin Sinistä tulee varmaan siivousvälineet, Kaislasta laiturit, Aatoksesta peliyhtiö... Tuollaisia on määrättömästi.
[/quote]no niin tuleekin, ihmekös tuo?!?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:31"]Tuorejuusto [/quote] Jos Violasta tulee mieleen juusto, niin Sinistä tulee varmaan siivousvälineet, Kaislasta laiturit, Aatoksesta peliyhtiö... Tuollaisia on määrättömästi.
[/quote]no niin tuleekin, ihmekös tuo?!?
[/quote]
Ei mulle kyllä Kaislasta ja Aatoksesta mitään tule. Sinistä kyllä joo tulee siivoustarvikkeet.
Älä anna tällaista trendinimeä... Samaa sarjaa kuin Olivia. Plääääh!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:31"]Tuorejuusto
[/quote]
[/quote]
No näin se vaan on. Minulle tuli myös tuorejuusto mieleen.
Mun mielestä yks kauneimmista nimistä mitä on. :) haluisin sisarukset Viljami ja Viola.
Viola on hyvin tunnettu sulatejuusto, mutta etunimen hyvin harvinainen. Tämän vuoksi Viola on ensisijaisesti sulatejuusto. Sini on sen verran yleinen etunimenä, että yleensä sen tajuaa etunimeksi, mutta tosiaan myös mopiksi. Kaisla on tuntematon sekä tuotemerkkinä että etunimenä, joten se on ensisijaisesti kasvi. Jne.
Joten Viola on hyvä nimi, jos et aio jäädä lapsesi kanssa Suomeen. Muuten lapsi elää kouluaikansa sulatejuuston varjossa.
Minulle tulee mieleen alttoviulu ja alttoviulistivitsit...
Tulee mieleen ensimmäisenä viulu.
Tuorejuusto