Bella Table -podcast
Kuunteletteko muut? Jos ette oo kuullu niin suosittelen kokeilemaan iskeekö, ite kuuntelin muutaman jakson ja saman tien sitten alusta kaikki. Jotenkin niin hyvä fiilis tulee kun kaks tyyppiä juttelee ruuasta. :D Saavat myös maukkaan ruuan tekemisen kuulostamaan helpolta. Niin hyvä podcääst että pakko jakaa täällä siltä varalta et menny muillakin ohi vaikka tätä on tullu jo jotain 1,5 v. Se toinen on muuten Kiira Korven sisko, en ite tienny sitä mistään ennalta.
Mielipiteitä? (: Suositelkaa myös muita samantyyppisiä jos tiedätte?
Kommentit (8)
On mulle uusi tuttavuus, olin ekaksi skeptinen mutta nyt niiiin iloinen että mulla on monta jaksoa kuuntelematta ja uusi kausi alkoi. Tässä meneekin mun syksy kun nautiskelen jakson illassa. :D Tykkään kun on sekoitus asiaa ja silkkaa fiilistelyä. ;D
Vaikuttavat olevan aina yhdessä ja miehet mukana.
Podcast on muuten kiva mutta häiritsee todella paljon miten Kia dissaa ja naureskelee Petralle (esim. Petra on nyt vähän tollanen amatööri, innokas mut homma ei oo kuitenkaan ihan hanskassa jne...). Joku voisi sanoa että huumoria mutta onko toiselle ja toisen kustannuksella naureskelu ok? Tulee mieleen että mikä rooli Petralla olikaan tässä, että onko Kia halunnut hänet vain mukaan säestämään ja ylistämään Kian uskomatonta nerokkuutta keittiössä. Toki hän varmasti hyvä kokki on mutta mikä tarve hänelle on päällepäsmäröidä ja tosiaan dissata Petraa jatkuvasti. Kia puhua pälpättää tauotta ja Petra tuntuu tosiaan olevan jotenkin sivuroolissa ja hiljaisesti komppaa jokaista asiaa. Eniten kuitenkin harmittaa Petran puolesta tuollainen jatkuva dissailu joka ei ole enää kuulijankaan korvaan hauskaa.
Samaa mietin, Kiira jotenkin laitettu komppaajan rooliin. Kiva podi siis kyllä ja tosi hyviä ruokaideoita ja -inspiraatiota. Mutta miksi Kia ei tee tätä yksin, jos haluaa olla ”päätyyppi”? Välillä instassa myös ollut minä-muodossa asioita, vaikka on heidän yhteinen kanava. Ja olisi virkistävää, jos heillä olisi välillä syömingeissä muitakin mukana kuin puolisot, vaikkapa ystäviä. Nyt mietin, eikö heillä ole muita kavereita. :D (Ja siis varmasti on, ehkä kaikki eivät vaan halua olla esillä)
Tykkään välillä kuunnella heidän podiaan mutta häiritsee kyllä tuo Kian piikittely ja asenne Petraa kohtaan. Tulee jotenkin vaivaantunut olo kun kuuntelee tuota tylytystä. Kaikki pyörii hänen ympärillä ja Petran dissailu sen kuin jatkuu. Tämä on tosiaan näköjään Kian podcast ja Petra on mukana, koska yksin podin pitäminen on, no vaikeaa. Aikuinen nainen , miten hän voi ystävälle tehdä noin ja mistä tämä kaikki kumpuaa. Harmi, että Petra vaikuttaa hyväksyvän tämän, syystä tai toisesta.
En kans pysty enää tuon Kian päsmäröinnin ja päälle puhumisen vuoksi kuuntelmaan podcastia. Jossain jaksossa muistan, että kävivät tällaista palautetta läpi ja Kia vaan naureskeli. Omituista, että eivät ottaneet palautetta mitenkään tosissaan.
Kia ja petra ilmeisesti hieman etääntyneet.
On mun suosikkipodcasteja ja kerran kun mietin miksi se onkaan niin hyvä niin tajusin että näinä päivinä kun kaikki ruokakeskustelu ja media tuntuu olevan ääripäästä toiseen ja täynnä kiihkoilua, on tosi mukavaa kuunnella kun jotkut syö kaikkea kohtuudella. Kiialla ja Petralla on tosi terve asenne syömiseen kun kuitenkin myös kyseenalaistavat omia valintojaan ja arvostavat raaka-aineita.
Oon kuunnellut myös Ruokaklinikkaa joka on eri tyyppinen mutta tosi hyvä ruokapodcast sekin!