DNA:lla kaatunut tv-kanavat ja netti Espoossa
Kello 10 maissa kaatui, edelleen korjaamatta. Heidän sivusto väitti että työ hoidettu arviolta 14.30 mennessä. Eipä ole.
Te muut joilla on DNA, onko teillä myös kokemuksia siitä että aika usein tökkii netti, ja tv-lähetyksissä häiriöitä?
Onneksi on tämä työpuhelin ja siinä Elisan liittymä, joutuu tehdä myös etätyöt sen kautta.
Kommentit (17)
ööö, miten sitten voit tänne lähetellä viestejä jos netti kaatunut??? 😂🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ota silmät käteen ja katso, ap käyttää ELISAN liittymää!
Että 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 vaan itelles.
Pohjoisempana DNA:n netti heitti jonkin voltin yhdeksän maissa. Kannattaa käynnistää laitteet (modeemi/reititin) uudelleen josko siellä oikeastikin olisi taustalla systeemit toiminnassa jo.
Vierailija kirjoitti:
öööö ihan kännykällä voi lähettää tänne viestejä, ääliö!
Vierailija kirjoitti:
Pohjoisempana DNA:n netti heitti jonkin voltin yhdeksän maissa. Kannattaa käynnistää laitteet (modeemi/reititin) uudelleen josko siellä oikeastikin olisi taustalla systeemit toiminnassa jo.
Minä testasin telkkaria, ei signaalia. Joten ei ole nettiäkään. : ( Molemmat kolahti alas.
Ei ole, hyvin toimii. T. Espoolainen
Minulla on DNA:n liittymä ja istun parhaillaan paskalla espoolaisessa kauppakeskuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Asutko "maalla päin"? Itse Helsingin ja Espoon rajalla Vermon lähellä, täällä ei pelitä.
Meillä on taloyhtiössä DNA. Halpa on kyllä, mutta naapurit valittaa koko ajan ettei taas toimi telkkari, eikä netti. Toi Tv on noille mummoille tosi tärkeä juttu kuitenkin.
Onneksi me ei siihen lähdetty vaan pysyttiin Elisan asiakkaana. Kaikki toimii hyvin.
Pohjois-Helsinki.
Mummelit ei näe telkkarista Emmerdalea täällä päin, kohta on helvetti irti!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on DNA:n liittymä ja istun parhaillaan paskalla espoolaisessa kauppakeskuksessa.
niin, mobiilidata kai nyt toimii, vaikka laajakaistat ja kaapeli-tvt on heittäneet veiviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko "maalla päin"? Itse Helsingin ja Espoon rajalla Vermon lähellä, täällä ei pelitä.
En. Asun rannikolla.
DNA:n mokkula pelittänyt, joskin nopeus ruuhkautunut välillä. Aiemmin oli Elisa Viihde ja nyt hyvinö aikoina parempi nopeus, mutta yhteys enemmän vuoristorataa kuin Elisa Viihde oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Asun rannikolla.
Jos asuisit niin se olisi kaatunut sullakin : )
Yritin heidän chattiin kännykällä mutta se ikkuna suljettiin ja ilmestyi teksti ettei chat ole tavoitettavissa juuri nyt, vaikka sen pitäisi olla vielä monta tuntia auki!
Kuulin äsken kaverilta joka kuuli joltain huoltohenkilöltä joka oli kuullut jotain kautta että DNAlla olisi joku isompi vesivahinko Espoossa jossain keskuksessa(?) ja siksi kaapeli ja laajakaistat toimintakyvyttömät eivätkä tiedä koska saavat korjattua.
DNA-mainos telkkarissa on paska.