Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välilevyn pullistuma

Helmiina
18.08.2021 |

Minulla epäillään välilevyn pullistumaa vaikka selkäni ei ole kipeä. Kipupisteet pakaran yläosassa, reidessä sivulla ja takana. Jalka on kuin puujalka, muutama metri ja valtava kipu jalassa. Tuikkii, pistelee, kipu polttaa, ei jaksa varata jalalle. Samat tunteet pakarassa. Makaan nyt jo töistä viikkoa sängyssä kipulääkkeiden turvin. Ja mietin kävelenkö enää koskaan? Onko teillä kokemuksia pahasta tilanteesta? Vertaistukea ja tsemppiä kaipailisin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään tehdä, jos uloste ja virtsa pysyvät sisällä. Parin viikon päästä helpottaa ja jos ei helpota niin haet tujumpia nappeja lääkäriltä.

Vierailija
2/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo alkoi?Liikunnassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike on lääke, kivun sallimissa rajoissa. Pullistuma kutistuu itsestään useimmiten muutamassa viikossa ja oireet häviävät. Jos eivtä häviä tai pahenevat (ns ratsupaikkaanestesia), mene uudelleen lääkäriin.

Vierailija
4/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoja ongelmia, ollut jo monta vuotta. Lääkärit tarjoavat vaan fysioterapiaa. Oikein 20klp pkt sain panacodia mikä ei auta

Vierailija
5/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on iso pullistuma niin ei se välttämättä kutistu riittävästi.   eikä pari viikkoa riitä pikemminkin pari kuukautta.  ei siinä sitten auta kuin leikkaus mutta ei sitäkään kaikille tehdä.  ehkä niille jotka sen itse maksaa.   köyhille  harvemmin ja huonokuntoisille . vanhuksista puhumattakaan.   raakaa peliä.