Tosi nolo vaiva, näin käy kun tapaan ihmisiä
jotka saavat mut jotenkin hermostumaan. Mulla on pitkäaikainen ihastus ja tapasin hänet eilen sattumalta marketissa. Ensin tervehdin ja halattiin mutta kun hän alkoi juttelemaan menin jotenkin niin "paniikkiin"/olin niin hermostunut että aloin tärisemään!! Jalat alkaa jotenkin täristä ja sitten naamakin jotenkin nykii jos hymyilen liikaa. Koitin sitten vähän vaihdella asentoa että jalat lopettais heilumisen, muttei auttanut. Naaman sain rentoutettua parin nykimisen jälkeen. Kaikki huomio menee oman tärinän peittämiseen/hillitsemiseen etten saa juurikaan mitään sanottua..nyt jälkeenpäin en edes juurikaan muista mitä puhuttiin!! Sama tapahtui ensi treffeillä nykyisen miehen kanssa, kun tavattiin ensikerran, aloin täristä. Mies ei kyllä ole koskaan asiasta maininnut joten en tiedä huomasiko asiaa. Miten voin olla näin hermostunut?! Onko muita joilla sama ongelma?
Kommentit (13)
Voi apua, jotenkin koomista. Mutta sun onneksesi voi olla että mies ei huomaa mitään, itse on aina jotenkin supertietoinen kaikita jutuista mitä tekee mut ne ei välttämättä näy oikeasti niin hyvin kuin luulis.
Etkö saa nykyiseltä mieheltäsi tarpeeski tärinöintiä jos ihastut muihin ja vielä pitkäaikaisesti?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:25"]
jotka saavat mut jotenkin hermostumaan. Mulla on pitkäaikainen ihastus ja tapasin hänet eilen sattumalta marketissa. Ensin tervehdin ja halattiin mutta kun hän alkoi juttelemaan menin jotenkin niin "paniikkiin"/olin niin hermostunut että aloin tärisemään!! Jalat alkaa jotenkin täristä ja sitten naamakin jotenkin nykii jos hymyilen liikaa. Koitin sitten vähän vaihdella asentoa että jalat lopettais heilumisen, muttei auttanut. Naaman sain rentoutettua parin nykimisen jälkeen. Kaikki huomio menee oman tärinän peittämiseen/hillitsemiseen etten saa juurikaan mitään sanottua..nyt jälkeenpäin en edes juurikaan muista mitä puhuttiin!! Sama tapahtui ensi treffeillä nykyisen miehen kanssa, kun tavattiin ensikerran, aloin täristä. Mies ei kyllä ole koskaan asiasta maininnut joten en tiedä huomasiko asiaa. Miten voin olla näin hermostunut?! Onko muita joilla sama ongelma?
[/quote]Ensin meinasin sanoa, että kerro sille äijälle miltä sinusta tuntuu ja se olisi varmaan vain herkistynyt sinun heikkouksistasi ja ottanut sinut syliin ja suudellut. Sitten luin viestiä eteenpäin ja mieleen tulivat lähinnä sanat "haista paska".
Naisten ongelmia...
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:29"]
Voi apua, jotenkin koomista. Mutta sun onneksesi voi olla että mies ei huomaa mitään, itse on aina jotenkin supertietoinen kaikita jutuista mitä tekee mut ne ei välttämättä näy oikeasti niin hyvin kuin luulis.
[/quote]
tätä mäkin mietin, että huomaako sitä oikeasti vai luulenko että se näkyy selkeämmin.. Mutta kyllä tärinän selkeesti tuntee, ja naamaakin nykii ellen saa sitä lopetettua.. Sitten pyörin siinä ihan hermostuneena vilkuillen muualle ja vaihdellen asentoa ja kävelin pari askelta mutta kun pysähdyin niin taas alkoi jalat vapista..argh! Niin noloa!!
Mulle tulee vain mieleen, että kyseinen henkilö on sinulle vain niin tärkeä että kehosikin reagoi. Ja kehosi tavallaan viestii sitä mitä et voi ääneen sanoa.
Nimim. Minullakin omat vastaavat vaivani :(
Mulla on ihan sama ongelma!! Sen lisäksi mun ääni madaltuu entisestään. Mulla on normaalistikin jo tosi matala ääni naiseksi ja yhtäkkiä puhun sitten ihan miehen äänellä :( Aargh.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:29"]
Etkö saa nykyiseltä mieheltäsi tarpeeski tärinöintiä jos ihastut muihin ja vielä pitkäaikaisesti?
[/quote]
Kyllä mulla on ihana mies joka saa myös jalat alta ;) en ole enään niinkään ihastunut tähän mieheen, mutta ennen mieheni tapaamista olin aivan lääpällään häneen todella pitkään. En vaan koskaan kehdannut sanoa tai tehdä mitään suurempaa kuin pienet vihjailut..kunnes yhtenä päivänä pyysin kahville muttei lähtenyt ja jotenkin alkoi nolottaa kaikki sitten siinä kohdatessa.
kiitos nro9, toi sketsi oli niin hauska että vedet valui silmistä ja mahaan sattui nauraminen! Kuvittelin itseni siinä tilanteessa sen entisen ihastuksen kanssa kohdatessa :D ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:56"]
kiitos nro9, toi sketsi oli niin hauska että vedet valui silmistä ja mahaan sattui nauraminen! Kuvittelin itseni siinä tilanteessa sen entisen ihastuksen kanssa kohdatessa :D ap
[/quote]
:) Ranuan kummit <3
9
Tosi hulvattoman hauskaa!Kihitin yksikseni...
Siis joo, olen kyllä kärsinyt samasta joskus, mutta hauska mielikuva...