Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen aina alemmuuden tunnetta, kun jollain on paremmat rattaat kuin meillä..

Vierailija
10.09.2014 |

Meillä ei ollut varaa ostaa mitään merkkirattaita silloin, kun lapsellemme rattaat hankittiin. Ne ovat ihan ok käytössä, mutta rumat ja vanhat, ja niissä on muitakin vikoja.  En ole jaksanut ostaa uusiakaan, koska näillä pärjää. Silti tunnen aina alemmuuden tunnetta, kun näen jollakin (lähes kaikilla) paremmat rattaat kuin meillä. Äskenkin näin nuoren äidin (max 20v, tuskin sitäkään) työntävän upouuden näköisiä emmaljungia. Olipa kiva kävellä ohi, kun omat rattaat ovat paskat.. Tuskinpa ketään meidän rattaamme kiinnostavat, mutta aina tulee tunne että mitähän toikin nyt miettii.. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:55"]

Mua hävetti käydä puistossa kun meillä oli teutonian uudet rattaat ja olin vasta 22. Kaikki muut oli yli 30 ja kaikilla käytetyt vaunut/rattaat.. Tuli fiilis, että luulevat et muksun mummi ostanu tms..

[/quote]

Ei kun tulee fiilis, että sossu maksanu taas yhdelle teiniäiskälle rattaat.
[/quote]

Kiva, näinkö porukka ajattelee meistäkin nyt kun käytiin just omilla rahoilla ostamassa upouudet vankkurit :D

Vierailija
2/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko, että sait lapsesi vähän liian nuorena? :) Isompana tuollaiset ei tule mieleenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:50"]

Tuntuuko, että sait lapsesi vähän liian nuorena? :) Isompana tuollaiset ei tule mieleenkään.

[/quote]

Niinkö kävi omalla kohdallasi? Kun lakkasit välittämättä toisten mielipiteistä, sanoiko pieni ääni päässäsi että nyt saat olla v-mäinen muita ihmisiä kohtaan? Toinen puhuu lastenvaunuista niin sinä tulet höpisemään alentuvasti ja kyseenalaistamaan tämän äitiyden?

Ymmärrän ap mitä tarkoitat, mietin ihan samaa juuri ennen vaunujen ostoa.. Sain sukulaiselta vanhat vaunut, mutta vein ne mummola-vaunuiksi ja säästimme rahaa että sain hakea kaupasta tuoreet kärryt.. En mä kyllä toisten vaunuja kattele, mutta itsestä tuntuu kivemmalta kulkea uusissa kun vanhoissa. Olen minäkin ilmeisesti liian nuori siis äidiksi ;)

Vierailija
4/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain heikolle itsetunnollesi. Ei mua vaivaa, että kolmaskin lapsemme tulee kulkemaan esikoisen vaunuissa/rattaissa vuodelta 2009. On vähän kumma asia tuntea ylpeyttä/häpeää. Mä oon ylpeä saavutuksista, enkä jostain ihmeen rattaista. 

Vierailija
5/10 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä nyt kenellekin on vanhat..mä ostin esikoiselle uudet emmaljungan vaunut.toinen nukkui 88-vuoden silvercross vaunuissa ja kolmas vuoden-96 emmaljungan novelle vaunuissa.uusia käytin vähiten.

Vierailija
6/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävetti käydä puistossa kun meillä oli teutonian uudet rattaat ja olin vasta 22. Kaikki muut oli yli 30 ja kaikilla käytetyt vaunut/rattaat.. Tuli fiilis, että luulevat et muksun mummi ostanu tms..

Vierailija
7/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin lapsen vaunut on vuodelta 2009 ja näyttävät todella antiikkisilta näiden uusien rinnalla. Mutta eipä se mua haittaa, miestä vähän nolottaa varsinkin kun meillä olisi varaa ostaa uudetkin.

Vierailija
8/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:55"]

[/quote]

Ei kun tulee fiilis, että sossu maksanu taas yhdelle teiniäiskälle rattaat.

Vierailija
9/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:55"]Mua hävetti käydä puistossa kun meillä oli teutonian uudet rattaat ja olin vasta 22. Kaikki muut oli yli 30 ja kaikilla käytetyt vaunut/rattaat.. Tuli fiilis, että luulevat et muksun mummi ostanu tms..
[/quote]
Kelaa miten somppuja nolottaa.

Vierailija
10/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh taas... Mitä muuta häpeät? Mun kolme lasta kulkivat halpisrattailla, mitä kolmannen lapsen aikana jouduin jo vähän fiksaamaan, että pysyivät kasassa, ja ei hävettänyt ollenkaan. Ajelen 11 vuotta vanhalla autolla, jossa lokasuojissa on ruostetta, ei hävetä. Mitä sitten, en ole ikinä ollut kiinnostunut muiden kyttäämisestä ja en oikeasti huomaa jos minua joku katsoo arvioiden, ei vain kiinnosta. Köyhät ne vaatteilla koreilee ja tässä sama asia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme