Oletko tosikko vai huumorintajuinen?
Kommentit (21)
Tosikoille ei voi heittää läppää vapaasti.
toisissa asioissa tosikko, tosisssa huumorintajuinen. En kyllä hevin usko, että kukaan noista kumpaakaan on absoluuttisesti. Tosinaan nauretaan kyyynelsimin paskahalvauksen kourissa, toisinaan ei mikään naurata.
Sehän riippuu seurasta. Jos on rento meininki ja ihmisiä, joihin luotan ja joista pidän, voi minun kanssani heittää läppää mistä vain. Työkuvioissa keskityn töihin, en ns. anna omasta elämästäni ja persoonastani sitä mitä vapaa-ajalla, ja se vitsailu on korrektia ja hillittyä enkä koskaan vitsaile asiasta joka jonkun mielestä ei ehkä ole hauska. Minä ainakin tarvitsen tietyn ilmapiirin sille, että voin olla rennosti hauska.
Pääasiassa olen järkkymätön tosikko, etenkin teinien kasvatuksessa. Olen huumorintajuinen vain silloin kun minua sattuu huvittamaan ja silloin kun on kohteliasta olla huumorintajuinen. Pidän sarkastisesta huumorista.
Yleensä ne ihmiset, jotka sanovat olevansa huumorintajuisia, ovat niitä toivottamampia tosikoita.
Olen ilkikurinen humoristi. Totisia torvensoittajia tykkään lempeästi piikitellä, mutta tahallani en ketään ihmisenä loukkaa. Hallitsen myös itseironian, enkä pahastu itseeni kohdistuvasta huumorista.
Huumori on suhteellista. Sama juttu suvaitsevaisuuden kanssa. Jos suvaitsee yhtä asiaa, kääntää pyllynsä automaattisesti toiselle asialle. Kukaan ihminen ei myöskään naura räkätä kaikelle. On kohteliasta tuntea se, mikä on sopivaa käytöstä missäkin tilanteessa ja mistä asioista voi vitsailla. Huumorikäyttö on hyvin kulttuurisidonnainen asia.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:24"]
Olen ilkikurinen humoristi. Totisia torvensoittajia tykkään lempeästi piikitellä, mutta tahallani en ketään ihmisenä loukkaa. Hallitsen myös itseironian, enkä pahastu itseeni kohdistuvasta huumorista.
[/quote]
Herneenverso kasvaa jo nenästäsi...
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:22"]
Yleensä ne ihmiset, jotka sanovat olevansa huumorintajuisia, ovat niitä toivottamampia tosikoita.
[/quote]
No katsos kun joillekin - varsinkin miehille - huumorintajua on se, kun nauraa Jaskan kertomalle oikein härskille vitsille. Muissa asioissa voi olla niin tosikko että ohimoita kiristää.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:13"]
Tosikoille ei voi heittää läppää vapaasti.
[/quote]
Ei voi, ei naurata yhtään esim. hupiaiheen vääntäminen jos sanon jotain hassusti tai teen jotain hassusti. Otan itseeni ja näytän sen myös. Tosin olen huomannut että varsin moni itseään huumorintajuisena pitäväkin selvästi ottaa itseensä, mutta välttääkseen tosikon leiman teeskentelee että "osaa nauraa itselleen". Usein ilme on niin väkinäinen että sen huomaa että oikeasti piikki sattui, mutta sitä ei näytetä. Minä olen sen verran epäsosiaalinen, etten näyttele mitään: jos ei naurata, en naura, ja jos vituttaa, ilmaisen sen.
t. 2
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:22"]
[/quote]
No katsos kun joillekin - varsinkin miehille - huumorintajua on se, kun nauraa Jaskan kertomalle oikein härskille vitsille. Muissa asioissa voi olla niin tosikko että ohimoita kiristää.
[/quote]
niin totta, ja etenkin vaimon sarkastinen huumori saattaa vetää jo kädetkin nyrkkiin. Siinä on oikein irvikuva sarkastisesta tosimiehestä.
Mielestäni olen huumorintajuinen, mutta en juuri koskaan näytä sitä ulospäin. En hymyile enkä naura, vaikka naurattaisi, paitsi jos olen yksin.
Huumorintajuinen tosikko. Nauran sisäisesti melkein kaikissa elämän tilanteissa ja saan siitä suurta mielihyvää. Ulospäin näytän vakavaa naamaa.
t. Asperger-nainen
Huumorintajuinen yleensä. Tosikko olen todella harvoin, en oikeastaan koskaan. :) Vain joissain tietyissä tilanteissa..
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:10"]
Olen huumorintajuinen, liikaakin.
[/quote]
Mä oon jotenkin ajatellut,ettei ole varsinaisia tosikoita,on vain erilaisia huumorintajuja.Siis jos vaikka minun läppäni eivät naurata kaveria,voin helposti ajatella että hän on tosikko - oikeasti häntä kuitenkin naurattaa toisenlaiset läpät.
Mut itse kysymykseen,huumorintajuni on suorastaan säkenöivä! :D
joku huumorintajuton alapeukuttaja havaittu ketjussa
Tämä oli Napakymppi-ohjelman vakiokysymys joskus vuonna kuu ja kivi. Oikea vastaus oli tietenkin, että olen huumorintajuinen. Vastaajana oli tyypillisesti ujonpuoleinen ikipoikamies jostain Keuruunjärven perukoilta.
Olen huumorintajuinen mutta minusta tällaiset kyselyt ovat mauttomia.
Olen vakava tosikko.