Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt hiljattain Myyrmäen kirppiksellä?

Vierailija
10.09.2014 |

Tarkoitukseni on mennä sinne myymään lokakuun alussa, paikat eivät vielä ole tulleet myyntiin. Katsoin huvikseni miltä näyttää paikkatilanne syyskuun viimeisellä viikolla, ja vapaita paikkoja oli vaikka kuinka paljon! Mitä ihmettä? Ennenhän, siis vielä viime keväänä, kaikki myyntipaikat menivät heti kun tulivat myyntiin, paikkaa sai olla varaamassa keskellä yötä kun linjat avautuivat.

Eivätkö ihmiset enää käy Myyrmäen kirppiksellä? Myymässä tai ostamassa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen että jengi ei enää myy mielellään maksullisilla paikoilla, kun on olemassa siivouspäivät ym.

Vierailija
2/3 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yleensä aina ennen Myyrmäen kirppiksellä myymässä, noin kerran vuodessa. Viime keväänä kuitenkin varasin pöydän Helsingin Jäähallin kirppikseltä ja vaikka tavaraa oli about saman verran kuin aiemmin Myyrmäessä, niin sain varmaankin tuplasti suuremman tilin. Vaatteet menivät myös paremmin kaupaksi ja pöytämaksu oli alhaisempi+kävijöitä enemmän. Tämän takia valintani on jatkossa Jäähallin kirppis, siihen kun on yhtä helppo mennä kuin Myyrmäkeen, eikä autolta joudu sen pidempää matkaa kantamaan tavaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta Jäähallin kirppis -vinkistä! Täytyy tsekata se. Itse olen tykännyt käydä sekä ostoksilla että myymässä tuolla Myyrmäessä, mutta onkohan se nyt sitten ihan hiljentynyt, kun kirppiksiä on joka viikonloppu eikä myyjiä/ostajia vain riitä tarpeeksi? Itsekään en ole kyllä nyt syksyllä käynyt siellä ostoksilla!

ap