Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Päivitys sekoitti whatsappin ja iphonen!

Vierailija
10.09.2014 |

En saa enää säädettyä siten että uudesta viestistä näkyisi vain merkki kuvakkeessa, ei bannereita ym. Lisäksi aina kun avann whatsappin, lävähtää näytölle vihreä ilmoitus, joka käskee asettaa ilmoitusasetukset, vaikka olen tehnyt sen sata kertaa. Myös sammuttanut puhelimen. Ärsyttää!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sama, siis se ilmoitus. Asetuksissahan on heti ylhäällä ne kännykän kuvat ja täytyy valikoida joku niistä. En nyt muista mitä niistä valittiin, mutta se auttoi mulla. Meinas mennä hermo, kun käyn asetuksissa ja kaikki kunnossa. Ekat 10 kertaa whatsapp toimi ihan hyvin, mutta sitten se ei enää auennut.

Vierailija
4/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin niitä whatsappin ilmoitusasetuksia. Ymmärsit varmaan. =)

Vierailija
5/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:52"]Siis tarkoitin niitä whatsappin ilmoitusasetuksia. Ymmärsit varmaan. =)
[/quote]

Joo ymmärsin mutta ei auta. Jaksatko kertoa polun jonka teit että sait toimimaan? Mulla toimi kun olen whatsappissa mutta kun olen muualla, lävähtää banneri. Jos en valitse sitä iphonen asetukssissa, tulee koko ajan se vihreä.

Vierailija
6/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 6 julkaistu, joten Apple lähettää OTA:na vanhoihin malleihin päivityksen joka sekoittaa toiminnan, tavoitteena saada iKäyttäjät ostamaan uusiin versio.

Vierailija
7/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, hain puhelimen.

Asetukset -> Ilmoituskeskus -> WhatsApp -> Ilmoitustyyli -> viestit.

Mulla on nämä kaikki päällä: Merkki kuvakkeessa, äänet, Viestit - näytä ilmoikuksesa, sisällytä 5 äskeistä kohdettä, näytä lukitulla näytöllä.

Ilmoitustyylin viestit, kun valikoin, niin whatsapp alkoi toimimaan.

Vierailija
8/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:58"]

iPhone 6 julkaistu, joten Apple lähettää OTA:na vanhoihin malleihin päivityksen joka sekoittaa toiminnan, tavoitteena saada iKäyttäjät ostamaan uusiin versio.

[/quote]

Ehkä lumia ja samsung alentuu tekemään noin, ei apple.

Vierailija
9/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:58"]

[/quote]

Ehkä lumia ja samsung alentuu tekemään noin, ei apple.
[/quote]

Olet siis onnistunut missaamaan jokin aika sitten olleen ison joihin, kun Applen tuotteissa oli sisäänrakennettuna ominaisuus, että tietyn ajan kuluttua laite alkaa jumittaan, vaatii uudelleenkäynnistyksiä jne. Tavoitteena uusien laitteiden myynti korvaamaan tarpeeksi vanhoja.

Vierailija
11/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, silti tiedän monta jotka käyttävät iPhone 4 tai 4S:ää. Mitenköhän ne voivat toimia, ihmettelen vain.

Vierailija
12/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:33"]Jaa, silti tiedän monta jotka käyttävät iPhone 4 tai 4S:ää. Mitenköhän ne voivat toimia, ihmettelen vain.
[/quote]

Hyvin toimii mun 4s! Latasin päivityksen tuossa joku aikaa sitten, itse päivitys jumitti ja ei edistynyt viiden tunnin jälkeenkään. Mutta puhelin toimii kuten ennenkin.

Vierailija
13/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua flashejä näytölle ja saan whatsappin toimimaan vain jos hyväksyn ne. Hitto!

ap

Vierailija
14/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa, on se älypuhelimen käyttö niin helppoa ja hauskaa. :D

Vierailija
15/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up