Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on käsittämättömän ihana elämä

Vierailija
09.09.2014 |

Mulla on KAKSOSET mahassa. Ja sit me ollaan just muutettu vanhaan ihanaan hirsitaloon, joka on aivan terve ja puuntuoksuinen ja meillä on koira, ja meille tulee KUTTUKILEJÄ ja VAUVAT ja sit mulla on TYÖ josta saa TARPEEKSI FYRKKAA, mutta mulla on silti LYHYET TYÖPÄIVÄT ja LOISTAVAT TYÖKAVERIT. Mä joka päivä vaan ihmettelen, että MITEN MÄ VOIN OLLA NÄIN ONNELLINEN! 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Ihanaa että osaat olla onnellinen. Yhtään onnen aiheitasi väheksymättä raskaushormonihuurut tuottaa noita ihania euforisia olotiloja, ikävöin niitä aivan.

Vierailija
2/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi!  Niin varmaan aiheuttaakin ehkä, mut kiitti! :D <3 Ja on nää kyl niin älyttömän täydellisiä juttuja, et olisin mä varmaan muutenkin!  ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan kiva, mutta miksi sun pitää huutaa?

Vierailija
4/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ilosta!  Anteeks!  ap :D

Vierailija
5/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No MUTTA sehän on HELVETIN hieno juttu. SIIS OIKEASTI!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa puuttuu enää kanat, mut niitä ei nyt tähän hässäkkään voi hankkia, koska noi kilit ja koira (se sentään on jo iso!) ja siis vuohenhoito on uus juttu.  Vauvat onneks syntyy niin, että kilit ehtii vähän kasvaa.  Ja mä siis ihan oikeesti tulin tänne vaan hihkumaan kun en miehellekää koko ajan viitti enkä oikein soitella kavereillekaan ja ehkä se ois vähän naurettavaa Faceenkaan päivittää koko ajan että "x on ONNELLINEN!"  :P

Kiitti vastauksista!  ap

Vierailija
7/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli minullekin hyvä mieli viestistäsi :) nauti!

Vierailija
8/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun kaikki eivät valita. Mullekin tuli hyvä olo ja itse aina marmatan. Kilit ovat ihania, ollaan ruokittu niitä lehdillä Porin Kirjurinluodossa koko kesä, vaikka ei omia vuohia olekaan. Kanoille heitelty auringonkukansiemeniä. Varmasti on tehnyt lapsemme onnelliseksi monta kertaa! ja hienoa, että osaat olla onnellinen kaksosista. Itse olisin kauhuissani kahden lapsen äitinä', jos kuulisin odottavani kaksosia..

Vierailija
9/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjahha OK

Vierailija
10/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(9) nää on esikoiset ja mua kyllä hirvittääkin.  Oon itkeny.  Nyt on parempi päivä.  Onhan se iso siunauskin toisaalta...  mut jännittää.  Mul on myös äiti, pari "varaäitiä" :D , isä ja kolme siskoa (yks on kätilö) jotka auttaa ja tukee.  Et en oo yksin maailmassa.  Ja ne kaveritkin jotka jo mainitsin (vaik monella on kyl jo omia ipanoita.  Vähän isompia kyllä suurin osa.)

Vierailija
11/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun olet noin onnellinen ja ns. uskallat sen ääneen kertoa!  =)

Tulee itsekin hyvälle tuulelle kun lukee tuollaista  =)

Ei monestikaan ymmärrä, kuinka onnellinen ja onnekas on monestakin asiasta, liikaa tulee marmatettua  :/

Ja juu . . hirsitalossa maalla on IHANAA asua!   =)

-Onnellinen äiskä-

Vierailija
12/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta on IHANAA saada kommentteja! :D ap

Vierailija
13/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että nostat tämän viestiketjun sitten kun kaksoset ovat syntyneet ja kerrot sitten tunteistasi!

Vierailija
14/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha hyvä idea!  :D  Voi olla et silloin on vähän enemmänki synkkiä päiviä...  nyt ei kyl auta ku pysyä positiivisena.  Mun paras kaveri sano, ku odotti tokaa lasta viimesillään, et "hyvä ku tää on viel täällä sisällä".  Mut no... en mä loppuraskauttakaan odota...  ap

Vierailija
15/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin toivon että tämän aloittaja on ihan aito ja oikea tuleva äiti eikä mikään provo... <3 Nykypäivänä ei uskalla enää ääneen kehua jos on onnellinen tai menee muuten vaan hyvin... sen tämäkin ketju todistaa - heti on kateellisia ääniä vonkumassa että odotas vaan kun vauvat syntyy ym... Mitä se keneltäkään on poissa jos joku on on onnellinen!??? Ei ymmärrä ei... 

Ja jos taas tämä on provo niin kertoo surullista tarinaansa siitä että aitoa onnea ja sen esille tuomista ei enää arvosteta vaan lähinnä kadehditaan ja väheksytään... syystä että...? 

Vierailija
16/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap, nauti!

Vierailija
17/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat, kuin 12-vuotias. Sattuu aivoihin lukea sun tekstiäs.

Vierailija
18/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mul on äiti, isi, siskoi ja mä haluun kilei ja kanoi ja sit tää sais kaksoset ja kaikki ois upeet ja tän sisko olis kätilö ja näil olis viel koira.

Ja kaiken maailman äidit ja isät tilitetään, mutta omasta miehestä, siitä lapsen isästä ei muisteta sanoa mitään. Minkä ikänen sä ap olet?

Vierailija
19/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa hehkutetaan työkaveritkin, mutta lasten isä unohdetaan kokonaan. Onko se sit ihan paska vai eikö sillä ole enää väliä, kun on pullat uunissa ja siittäminen suoritettu?

Vierailija
20/31 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli kerran kaksoset mahassa vain toinen selvisi eloon.
No mihin sitä miestä tarvii kaksoisraskaus voi olla keinohedelmöitetty ellei kulje geeneissä niinku meillä suvussa 3 kaksoset samassa perheessä 1900 luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi