Miksi jotkut laittaa aivan uudet vaunut heti esim fb-kirpparille?
Miksi ihmiset laittaa kirpparille myyntiin aivan uusia, joskus jopa muoveissa olevia vaunuja yms? Onko nää jotain lahjaksi saatuja vai mitä? Usein on kuititkin mukana. Vai onko nää jotain sossun ostamia ja laitetaan sitten rahoiksi?
Tekis mieli ostaa kirpparilta tämmöiset uudet vaunut, mutta en halua kuitenkaan tukea esimerkiksi mitään sossukeplottelua.
Kommentit (14)
Osa äideistä on vaunuhöperöitä, innostuvat ostamaan, mutta eivät tykkääkään tai mieli muuttunut ja haluavat jo jotain muuta.
Samaa olen huomannu esim.hääpuvuissa.Löytyykin se parempi ja hienompi joka pitää saada..
Haluavat kivemmat jos vaikka anoppi on ostanut väärän väriset. Tai vauva on mennyt kesken.
montakin vaihtoehtoa:
- varastettu
- saatu lahjaksi
- voitettu jostain joko myynnissä olevat tai mieluisammat
- tai sitten voi olla se ikäväkin vaihtoehto, että toivottu vauva ei olekaan selvinnyt elämään ja tarvikkeista halutaan luopua
Itse myin alle vuoden vanhat (oisko ollu edes 9kk minulla) emmaljungan yhdistelmät pois kun halusin tilalle kevyemmät ja sirommat rattaat.
Laitoin myyntiin, kun vauva syntyikin kuolleena. En kertonut ostajalle miksi myin.
Voi kamala, tuli paha mieli teidän kaikkien puolesta joiden vauva menehtynyt, otan osaa :'(
Meillä oli kodissa niin paljon hometta että laitettiin myyntiin kun muutettiin.
Ostimme käytetyt laatuvaunut, joista anoppi veti herneen nenään. Osti meille sitten uudet halpisyhdistelmät, jotka myimme nettikirpparilla pois.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 21:24"]Meillä oli kodissa niin paljon hometta että laitettiin myyntiin kun muutettiin.
[/quote]
Homevaunut sit tahallisesti myitte eteenpäin:(
Eikö kellään kommentteja?