Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että tulee vielä sota Venäjän ja Euroopan välillä?

Vierailija
09.09.2014 |

Mitä siitä seuraisi Suomelle? Olisimmeko mukana sodassa. Voiko tämä kärjistyä vielä sotaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/9 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä-amerikka sota. Ja amerikka vetää euroopan mukaan kiitos naton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da

Vierailija
4/9 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen, että Suomi vaan otetaan osaksi uutta kotimaata ja siinä se. Mitä siihen on sanomista? Kukapa meistä piittaisi? Kukaan edes huomaa tai jos huomaan niin pian unohtaa.

Vierailija
5/9 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kriisi syvenee, liittoutumaton Suomi on ensimmäisten maiden joukossa, jonka Venäjän on otettava haltuunsa. Näin se varmistaa kulkunsa Itämerelle, Kaliningradiin ja Baltian selustaan, mutta ei vielä haasta Natoa suoraan. Lissabonin sopimuksesta huolimatta EU:lla ei ole voimaa vastata Suomen kaappaukseen aseellisesti.

Todennäköisesti tilanne jäätyy siihen, koska Venäjä ei kuitenkaan halua käydä Natoa ja ydinasemaita vastaan, eivätkä ne puolestaan halua riskeerata sotaa, varsinkaan kun Nato-sopimus ei siihen velvoita. Muutaman vuoden päästä tilanne normalisoituu ja suhteet alkavat taas lämmetä.

Vierailija
6/9 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:18"]

Mä vähän luulen, että Suomi vaan otetaan osaksi uutta kotimaata ja siinä se. Mitä siihen on sanomista? Kukapa meistä piittaisi? Kukaan edes huomaa tai jos huomaan niin pian unohtaa.

[/quote]

En lakkaa ihmettelemästä näitä preetileppäsiä, "eihän meitä tämmösiä miehiä..." Olemmehan kuitenkin yksi maailman rauhallisimmista, vakaimmista ja turvallisimmista maista, rauhanturvaaja, pohjoismaa ja EU:n keskeinen jäsen. En voi uskoa, että sotilaallista iskua Suomeen ohitettaisiin maailmalla pelkällä olankohautuksella.

Vierailija
7/9 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:22"]

[/quote]

En lakkaa ihmettelemästä näitä preetileppäsiä, "eihän meitä tämmösiä miehiä..." Olemmehan kuitenkin yksi maailman rauhallisimmista, vakaimmista ja turvallisimmista maista, rauhanturvaaja, pohjoismaa ja EU:n keskeinen jäsen. En voi uskoa, että sotilaallista iskua Suomeen ohitettaisiin maailmalla pelkällä olankohautuksella.

[/quote]

Tuskin tässä asiassa sun uskomisesi paljon auttaa.

Vierailija
8/9 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä avointa sotaa todennäköisenä. Keskinäiset taloudelliset riippuvuudet ovat niin suuria, että niitä ei riskeerata. Raha ratkaisee, onneksi.

Vierailija
9/9 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:22"]

[/quote]

[/quote]

Olankohautuksen lisäksi saattaisimme saada merkittävää apua peräti julkilausuman muodossa. Sen jälkeen Suomi unohtuisi lännen agendalta. Ja se olisi meille jopa oikein; kun ei liittolaisuus kelvannut, niin eläkää niin kuin tahdotte siellä Äiti Venäjän lämpöisessä sylissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän