Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virtsatietulehduksesta tämäkin.

Vierailija
09.09.2014 |

Mulla on kai se nyt, elämäni ensimmäinen.

Soitin lääkäriin klo 8. Labraan sanoivat että tulla 10. Pitäisi olla 2 tuntia käymättä vessassa, mutta en pysty.

Tää on kamalaa. Sattuu ja vähän tulee verta, oksettaa, vilunväristyksiä.

Olin jo töihin matkalla, kun oli pakko kääntyä takaisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita uudestaan ja sano ettet millään pysty olemaan käymättä vessassa niin pitkää aikaa. Heidän pitäisi se ymmärtää, ihme että edes antoivat sellaisen käskyn virtsatietulehduksesta kärsivälle. Ja siksi kannattaa soittaa, ettet turhaan mene labraan, jossa ei testejä voidakaan ottaa kun et ole noudattanut ohjeita.

Vierailija
2/4 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:01"]

Soita uudestaan ja sano ettet millään pysty olemaan käymättä vessassa niin pitkää aikaa. Heidän pitäisi se ymmärtää, ihme että edes antoivat sellaisen käskyn virtsatietulehduksesta kärsivälle. Ja siksi kannattaa soittaa, ettet turhaan mene labraan, jossa ei testejä voidakaan ottaa kun et ole noudattanut ohjeita.

[/quote]

Sanoin jo soittaessa, että en pysty. Sanoivat että ei haittaa.

En ymmärrä, että lääkäriin ei pääse heti. Tää on kamalaa.

Enkä kai pääse lääkäriin ollenkaan, hoitaja puhui vaan soittoajasta pikatestin jälkeen.

Poskiontelontulehduksessa pääsin lääkäriin 15 min kuluttua soitosta. Mutta tässä ei pääse, vaikka kivusta joutuu olemaan kaksinkerroin. Hyvä Terveystalo ja työter.lääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri voi kirjoittaa sinulle e-reseptin, joten älä hätäile. Itselläni on vuosikausien infektiokierre takana, ja kävin vain jättämässä näytteen ja sain reseptin käymättä lääkärillä. Jossain vaiheessa ei tarvinnut enää antaa näytettäkään, kun tauti oli vanha tuttu.

Joskus pissasin vertakin, ja tulehdukset olivat tooosi pahoja. Silloin menin suihkuun tai istuin vessanpöntöllä jopa tuntikausia ja pakotin itseni juomaan vettä. Join sitä litroittain, niin paljon, että tuli paha olo. Ei varmaankaan ole suositeltavaa, mutta en päässyt muuten vessanpöntöltä ylös. Siinä vaiheessa kun oksetti, oli vesikin tehnyt tehtävänsä ja pärjäsin muutaman tunnin/siihen asti että sain lääkkeet.

Jos mahdollista, niin pyydä jotain ystävääsi hakemaan näytteenottopurkki sinulle kotiin ja viemään näyte puolestasi. Minä olen tehnyt niin, kun en ole pärjännyt yli 10 min pissaamatta. Aina olen lääkkeet saanut, vaikken ole pystynyt olemaan pissaamatta tunteja ennen näytteenottoa! Ja anna ystävällesi Kela-kortti, hän voi hakea lääkkeet puolestasi.

Ennaltaehkäisyyn karpalomehu ja c-citamiini, joo-o, mutta oikeasti pahaan kierteeseen ei kyllä auta kuin estolääkitys ja aika. Itselläni tulehdukset olivat aivan kamalia ikävuodet 14-24, nykyään enää tosi harvoin tuntuu kirvelyä, ja juominen ja päivittäin nautittu c-vitamiini auttaa. Raskauden aikana oli jatkuvat oireet muttei tulehduksia, mutta synnyttämisen jälkeen ei ole ollut mitään.

Tsemppiä!

Vierailija
4/4 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Kävin labrassa. Nyt odotellaan lääkärin soittoa.

Helvetti, mikä reissu, hyvä ettei pissat tullu housuun.

Koko aamuna en ole pystynyt pidättämään yli 10 minuuttia. Nyt meni 25 min ja kyllä oli tuskaa.

Labrahoitsu (mies vielä) höpötti ja höpötti kuinka testi tehdään ja minne se purkki sitten laitetaan. Ja mä kiemurtelin kuin mato koukussa, kun oli tulla housuun koko ajan.

Yhtään helpompi olo ei ole. En käsitä, että en päässyt lääkärille, vaan johonkin labraan. Ei tätä hoitsu osaa hoitaa, lääkärin määräämää lääkettä tarvitsen.

Pirkule!